Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Tombola 5 ani Kaufland Card

1. Organizatorul

Organizatorul loteriei publicitare „5 ani de lucruri bune” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/5ani.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/5ani. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/5ani. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

2. Temeiul legal

Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare

Loteria publicitară se desfășoară în perioada 04.09.2024, ora 00:00:00 – 05.11.2024, ora 23:59:59 în magazinele Kaufland România, în următoarele etape:

Etapa I: 04.09.2024-17.09.2024

Etapa a II-a: 18.09.2024-01.10.2024

Etapa a III-a: 02.10.2024-15.10.2024

Etapa a IV-a: 16.10.2024-29.10.2024

Etapa a V-a: 30.10.2024-05.11.2024

4. Dreptul de participare

La această loterie publicitară pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card, care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc  condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos.

La această loterie publicitară pot participa angajații Kaufland, rudele de gradul I și soții/soțiile acestora, însă nu pentru premiil din categoria I (care constau în autoturisme BMW).  Din lista castigatorilor premiilor din categoria I, angajații Kaufland, rudele de gradul I și  soții/soțiile acestora vor fi excluși.  Excluderea se va face după verificarea informațiilor de pe cartea de identitate (nume, prenume, CNP) care vor fi trimise de către câștigător pe e-mail. Pentru validare, câștigătorii vor trimite cartea de identitate cu toate informațiile blurate, mai puțin numele, prenumele și CNP-ul. După verificarea identității, copia cărții de identitate va fi ștearsă din sistemele Kaufland. Adresa de e-mail unde câștigătorul va putea trimite aceste date va fi transmisă în momentul în care câștigătorul va fi contactat de către echipa Kaufland pentru înștiințarea acestuia.

La această loterie publicitară nu pot participa utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card cu mai mult de 3 bonuri de cumpărături efectuate cu Kaufland Card într-o singură zi în perioada de desfășurare a loteriei.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul acestei loterii. Participanții pot lua parte doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această loterie presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

5. Mecanismul loteriei publicitare

5.1. Înscrierea

Pentru a se înscrie în loteria publicitară, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare, înscrierea utilizatorilor de Kaufland Card fiind făcută automat dacă se îndeplinesc criteriile:

a.      Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital sau fizic Kaufland Card.

b.     Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, pentru validarea premiului.

c.      Să fi cumpărat cu Kaufland Card digital sau fizic de minim 50 lei, TVA inclus, pe un bon fiscal,  efectuat în perioada de valabilitate a fiecărei etape a loteriei publicitare. Fiecare bon care îndeplinește condiția reprezintă o șansă în plus de câștig. Se acordă o șansă pe zi. Bonul fiscal nu se solicită pentru validarea premiului.

d.     Să fi efectuat cel mult 3 cumpărături cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat, pe zi, în fiecare etapă a loteriei publicitare. Clienții care vor avea mai mult de 3 cumpărături pe zi cu scanarea Kaufland card la casa de marcat vor fi eliminați din loteria publicitară. Această limitare se aplică și în cazul utilizatorilor care dețin atât un card fizic cât și unul digital: vor fi eliminați din loteria publicitară și dacă le folosesc pe ambele în aceeași zi, mai mult de 3 ori în total.

5.2.  Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

- Deține un cont Kaufland Card digital sau fizic și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate  Kaufland Card.

- Numele și prenumele înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale.

      - A cumpărat în perioada loteriei publicitare, conform celor descrise anterior la punctul 5.1.c și a avut cel mult 3 cumpărături pe zi cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat conform punctului 5.1.d.

5.3.  Extragerea câștigătorilor

Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza numărului de card Kaufland Card, înscris pe cardul digital sau fizic.

Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate,  Pentru premiile din categoria I si II, se vor extrage in fiecare etapa și rezerve astfel:

Premiu de categoria I: 5 rezerve

Premiu de categoria II: 5 rezerve.

 Pentru restul premiilor nu sunt necesare rezerve.


Categorie premiu

Premiul acordat

și descrierea acestuia

Număr premii

Valoare unitara premiu

(în lei, cuTVA inclus)

Valoarea totală a premiilor per categorie de premiu (în lei, cu TVA inclus)

I

 

 

 

 

 

 

 

Premiul I - Etapa 1: autoturism BMW 320d xDrive Sedan WBA48FU0X08E40543

 

5

265.097,51

 

 

 

1.312.110,75

 

Premiul I - Etapa 2: autoturism BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0208E66800

267.727,09

Premiul I - Etapa 3: autoturism BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0508E75250 

269.543,51

Premiul I - Etapa 4: autoturism BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0X08E72263 

254.670,84

Premiul I - Etapa 5: autoturism BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0308E73559 

255.071,80

II

Premiul II: aparate de gătit, Tefal Cook4Me+ Connect CY855830, 1600W, câte 10 premii pentru fiecare etapă

50

999,99

             49.999,50

 

III

Premiul III: cupon reducere 500 lei la un coș de cumpărături cu Kaufland Card valabil o lună de la data acordării, câte 100 de cupoane de reducere pentru fiecare etapă.

Cuponul de reducerea trebuie activat în aplicație sau pe pentrumine.kaufland.ro și apoi se aplică automat la primul coș de cumpărături cu valoare mai mare de 1 Leu față de valoarea cuponului.

Cuponul de reducere se aplică o singură dată în perioada ei de valabilitate, în orice magazin Kaufland România, cu excepția Buticurilor cu Oferte.

Dacă în contul de client mai există un cupon de reducere de coș de cumpărături activă în aceeași perioadă, acestea se aplică în mod aleatoriu la casa de marcat.

La valoarea totală a coșului de cumpărături pentru aplicarea promoției nu vor fi incluse produsele din tutun, produsele conexe, dispozitivele și accesorii de utilizare, reîncărcare sau încălzire a acestora, formule de lapte <1 an și hrană pentru bebeluși până la 6 luni.

 

500

500

 

 

 

 

 

 

250.000

IV

Premiul IV: cupon reducere 100 lei la un coș de cumpărături cu Kaufland Card valabil o lună de la data acordării, câte 1000 de cupoane pentru fiecare etapă

Cuponul de educere trebuie activat în aplicație sau pe pentrumine.kaufland.ro și apoi se aplică automat la primul coș de cumpărături cu valoare mai mare de 1 Leu față de valoarea cuponului.

Cuponul de reducere se aplică o singură dată în perioada ei de valabilitate, în orice magazin Kaufland România, cu excepția Buticurilor cu Oferte.

Dacă în contul de client mai există un cupon de reducere de coș de cumpărături activă în aceeași perioadă, acestea se aplică în mod aleatoriu la casa de marcat.

La valoarea totală a coșului de cumpărături pentru aplicarea promoției nu vor fi incluse produsele din tutun, produsele conexe, dispozitivele și accesorii de utilizare, reîncărcare sau încălzire a acestora, formule de lapte <1 an și hrană pentru bebeluși până la 6 luni.

 

5.000

100

 

500.000

V

Premiul V: Vouchere pentru produse cu 0,01 lei/buc., câte 10.000 de vouchere pentru fiecare etapă, alocate în contul Kaufland Card al clientului câștigător, în valoare aproximativă de 7 lei, TVA inclus, valabile 30 zile. Este necesară activarea lor în aplicație și pot fi utilizate o singură dată. Vouchere se alocă în funcție de afinitatea către categoria de produse din care face parte produsul la 0,01 lei/buc. a clientului câștigător, analiza care ia în calcul istoricul cumpărăturilor efectuate cu Kaufland Card ale acestuia.

50.000

7

 

 

 

350.000

Va avea loc câte o extragere pentru fiecare etapă a loteriei publicitare în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la încheierea etapei.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

Fiecare client care deține un cont digital sau fizic Kaufland Card poate câștiga un singur premiu în cadrul loteriei publicitare.

6. Premiile loteriei publicitare

6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai sus.

Valoarea totală maximă a premiilor este de de 2.462.110 lei, TVA inclus.

 

Niciunul dintre premiile loteriei publicitare nu poate fi înlocuit cu contravaloarea în bani a acestuia ori cu un alt bun sau serviciu. Participanții nu pot schimba caracteristicile premiilor câștigate.

6.2 Descrierea premiului I – Autoturisme - BMW 320d xDrive Sedan

 

Premiul I din Etapa 1: BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0X08E40543 cu caracteristicile următoare: P0C31 Albastru Portimao metalizat cu S01R3 Jante M din aliaj ușor Double-spoke de 18", tip 848 M, bicolore, cu Interior FKHFY Sensatec perforat Bej Canberra și S04LN Ornamente interioare M Aluminium Rhombicle în antracit. Că dotări, conține: S01AG Capacitate mărită a rezervorului, S01CE Sistem de recuperare, S02PA Prezoane antifurt, S02VB Monitorizare presiune anvelope, S02VC Kit de reparație până, S0302 Sistem de alarmă, S0428 Triunghi reflectorizant și trusa de prim ajutor, S0430 Pachet oglinzi, S0431 Oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, S0465 Bancheta spate rabatabilă, S0493 Pachet compartiment de depozitare, S0534 Aer condiționat automat, S05DA Dezactivare airbag pasager față, S05DC Tetiere spate rabatabile, S0654 DAB tuner, S06AE Teleservices, S06AF Apel de urgență, S06C3 Pachet Connected Professional, S0760 Ornamente Shadow Line, S0248 Volan încălzit, S02TB Transmisie automată Steptronic sport, S02VL Direcție sport variabilă, S0337 Pachet M Sport, S02VF Șasiu adaptiv M, S0481 Scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul față, S0710 Volan M îmbrăcat în piele, S0715 Pachet M Aerodinamic, S0775 Capitonaj plafon antracit, S03KA Geamuri față pentru izolație fonică, S0420 Geamuri fumurii spate, S04UR Iluminare ambientală, S05AC Asistent faza lungă, S0688 Sistem audio Harman Kardon, S06NX Tavă încărcare wireless, S07M9 Ornamente Shadow Line cu conținut extins, S07R7 Pachet Innovation, S0552 Faruri adaptive LED, S05AU Driving Assistant Professional, S05DM Asistent Parcare, S06U3 BMW Live Cockpit Professional, S07VB Pachet Confort, S0322 Sistem de acces Confort, S0459 Scaune față reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducătorului auto, S0488 Suport lombar, S0494 Scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față, S085C Meniu în limba română. Că servicii, mașînă include schimb gratuit de ulei și flitre pentru 5 ani sau 100.000km (Service Inclusive – 7NH) și Garanție de 3 ani sau 200.000 km.

 

Premiul I din Etapa 2 : BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0208E66800 cu caracteristicile următoare: P0C31 Albastru Portimao metalizat cu S01R3 Jante M din aliaj ușor Double-spoke de 18", tip 848 M, bicolore, cu Interior FKHKC Sensatec Cognac, S04LN Ornamente interioare M Aluminium Rhombicle în antracit. Că dotări, conține: S01AG Capacitate mărită a rezervorului, S01CE Sistem de recuperare, S02PA Prezoane antifurt, S02VB Monitorizare presiune anvelope, S02VC Kit de reparație până, S0302 Sistem de alarmă, S0428 Triunghi reflectorizant și trusa de prim ajutor, S0430 Pachet oglinzi, S0431 Oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, S0465 Bancheta spate rabatabilă, S0493 Pachet compartiment de depozitare, S0534 Aer condiționat automat, S05DA Dezactivare airbag pasager față, S05DC Tetiere spate rabatabile, S0654 DAB tuner, S06AE Teleservices, S06AF Apel de urgență, S06C3 Pachet Connected Professional, S0760 Ornamente Shadow Line, S0248 Volan încălzit, S02TB Transmisie automată Steptronic sport, S02VL Direcție sport variabilă, S0316 Acționare automată a haionului, S0337 Pachet M Sport, S02VF Șasiu adaptiv M, S0481 Scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul față, S0710 Volan M îmbrăcat în piele, S0715 Pachet M Aerodinamic, S0775 Capitonaj plafon antracit, S03KA Geamuri față pentru izolație fonică, S0420 Geamuri fumurii spate, S04UR Iluminare ambientală, S0552 Faruri adaptive LED, S05AC Asistent faza lungă, S05AS Driving Assistant, S05DF Pilot automat activ cu funcția Stop&Go, S05DN Asistent Parcare Plus, S0688 Sistem audio Harman Kardon, S06NX Tavă încărcare wireless, S07M9 Ornamente Shadow Line cu conținut extins , S07VB Pachet Confort , S0322 Sistem de acces Confort, S0459 Scaune față reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducătorului auto, S0488 Suport lombar, S0494 Scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față, S085C Meniu în limba română. Că servicii, mașînă include schimb gratuit de ulei și flitre pentru 5 ani sau 100.000km (Service Inclusive – 7NH) și Garanție de 3 ani sau 200.000 km.

 

Premiul I din Etapa 3: BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0508E75250 cu caracteristicile următoare: P0C31 Albastru Portimao metalizat cu S01R3 Jante M din aliaj ușor Double-spoke de 18", tip 848 M, bicolore, cu Interior FKGNL Alcantara/Sensatec Negru/ Cusături Albastre, S04LN Ornamente interioare M Aluminium Rhombicle în antracit. Că dotări, conține: S01AG Capacitate mărită a rezervorului, S01CE Sistem de recuperare, S02PA Prezoane antifurt, S02VB Monitorizare presiune anvelope, S02VC Kit de reparație până, S0302 Sistem de alarmă, S0428 Triunghi reflectorizant și trusa de prim ajutor, S0430 Pachet oglinzi, S0431 Oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, S0465 Bancheta spate rabatabilă, S0493 Pachet compartiment de depozitare, S0534 Aer condiționat automat, S05DA Dezactivare airbag pasager față, S05DC Tetiere spate rabatabile, S0654 DAB tuner, S06AE Teleservices, S06AF Apel de urgență, S06C3 Pachet Connected Professional, S0760 Ornamente Shadow Line, S0248 Volan încălzit, S02VL Direcție sport variabilă, S0316 Acționare automată a haionului, S0337 Pachet M Sport, S02VF Șasiu adaptiv M, S0481 Scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul față, S0710 Volan M îmbrăcat în piele, S0715 Pachet M Aerodinamic, S0775 Capitonaj plafon antracit, S03KA Geamuri față pentru izolație fonică, S0420 Geamuri fumurii spate, S0491 Suport lombar ajustabil pentru conducătorul auto, S04UR Iluminare ambientală, S05AC Asistent faza lungă, S0688 Sistem audio Harman Kardon, S06NX Tavă încărcare wireless, S07M9 Ornamente Shadow Line cu conținut extins, S07R7 Pachet Innovation, S0552 Faruri adaptive LED, S05AU Driving Assistant Professional, S05DM Asistent Parcare, S06U3 BMW Live Cockpit Professional, S07VB Pachet Confort, S0322 Sistem de acces Confort, S0459 Scaune față reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducătorului auto, S0488 Suport lombar, S0494 Scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față, S085C Meniu în limba română. Că servicii, mașînă include schimb gratuit de ulei și flitre pentru 5 ani sau 100.000km (Service Inclusive – 7NH) și Garanție de 3 ani sau 200.000 km.

 

Premiul I din Etapa 4: BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0X08E72263 cu caracteristicile următoare: P0C31 Albastru Portimao metalizat cu S01R3 Jante M din aliaj ușor Double-spoke de 18", tip 848 M, bicolore, cu Interior FKGNL Alcantara/Sensatec Negru/ Cusături Albastre, S04LN Ornamente interioare M Aluminium Rhombicle în antracit. Că dotări, conține: S01AG Capacitate mărită a rezervorului, S01CE Sistem de recuperare, S02PA Prezoane antifurt, S02VB Monitorizare presiune anvelope, S02VC Kit de reparație până, S0302 Sistem de alarmă, S0428 Triunghi reflectorizant și trusa de prim ajutor, S0430 Pachet oglinzi, S0431 Oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, S0465 Bancheta spate rabatabilă, S0493 Pachet compartiment de depozitare, S0534 Aer condiționat automat, S05DA Dezactivare airbag pasager față, S05DC Tetiere spate rabatabile, S0654 DAB tuner, S06AE Teleservices, S06AF Apel de urgență, S06C3 Pachet Connected Professional, S0760 Ornamente Shadow Line, S0248 Volan încălzit, S0320 Fără inscripționarea tipului de model, S0322 Sistem de acces Confort, S0337 Pachet M Sport, S0225 Setări standard suspensie, S0481 Scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul față, S0710 Volan M îmbrăcat în piele, S0715 Pachet M Aerodinamic , S0775 Capitonaj plafon antracit, S0420 Geamuri fumurii spate, S0491 Suport lombar ajustabil pentru conducătorul aut, S0494 Scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față, S04UR Iluminare ambientală, S0552 Faruri adaptive LED, S05AC Asistent faza lungă, S05AS Driving Assistant, S05DF Pilot automat activ cu funcția Stop&G, S05DM Asistent Parcare, S0688 Sistem audio Harman Kardon, S06NX Tavă încărcare wireless, S07M9 Ornamente Shadow Line cu conținut extins. Că servicii, mașînă include schimb gratuit de ulei și flitre pentru 5 ani sau 100.000km (Service Inclusive – 7NH) și Garanție de 3 ani sau 200.000 km.

 

Premiul I din Etapa 5: BMW 320d xDrive Sedan – WBA48FU0308E73559 cu caracteristicile următoare: P0C31 Albastru Portimao metalizat cu S01R3 Jante M din aliaj ușor Double-spoke de 18", tip 848 M, bicolore, cu Interior FKGNL Alcantara/Sensatec Negru/ Cusături Albastre, S04LN Ornamente interioare M Aluminium Rhombicle în antracit. Că dotări, conține: S01AG Capacitate mărită a rezervorului, S01CE Sistem de recuperare, S02PA Prezoane antifurt, S02VB Monitorizare presiune anvelope, S02VC Kit de reparație până, S0302 Sistem de alarmă, S0428 Triunghi reflectorizant și trusa de prim ajutor, S0430 Pachet oglinzi, S0431 Oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, S0465 Bancheta spate rabatabilă, S0493 Pachet compartiment de depozitare, S0534 Aer condiționat automat, S05DA Dezactivare airbag pasager față, S05DC Tetiere spate rabatabile, S0654 DAB tuner, S06AE Teleservices, S06AF Apel de urgență, S06C3 Pachet Connected Professional, S0760 Ornamente Shadow Line, S0248 Volan încălzit, S0320 Fără inscripționarea tipului de mode, S0322 Sistem de acces Confort, S0337 Pachet M Sport, S0225 Setări standard suspensie, S0481 Scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul făt, S0710 Volan M îmbrăcat în piele, S0715 Pachet M Aerodinamic, S0775 Capitonaj plafon antracit, S0420 Geamuri fumurii spate, S0491 Suport lombar ajustabil pentru conducătorul auto,S0494 Scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față, S04U0 Butoane de control cu ornamente galvanizate, S04UR Iluminare ambientală, S0552 Faruri adaptive LED, S05AC Asistent faza lungă, S05AS Driving Assistant, S05DF Pilot automat activ cu funcția Stop&Go, S05DM Asistent ParcareS0688 Sistem audio Harman Kardon, S06NX Tavă încărcare wireless, S07M9 Ornamente Shadow Line cu conținut extins. Că servicii, mașînă include schimb gratuit de ulei și flitre pentru 5 ani sau 100.000km (Service Inclusive – 7NH) și Garanție de 3 ani sau 200.000 km.

 

Autoturismele vor fi atribuite în ordinea speficată anterior.

 

Autoturismele vor fi predate castigatorilor de catre Organizator împreună cu toate documentele necesare pentru punerea in circulatie a acestuia pe drumurile publice, fara niciun fel de interdictii si/sau restrictii de folosire, altele decat cele stabilite expres prin acte normative in vigoare, autoturismul va fi inmatriculat cu numere provizorii valabile 90 de zile.   

Ulterior intrarii in posesie a autoturismului, castigatorului ii revin atât toate responsabilitatile si obligatiile conform legislatiei aplicabile in Romania, cat si responsabilitatea intretinerii premiului la standardale legale, Organizatorul fiind absolvit de orice raspundere ulterior acordarii oficiale a premiului, de exemplu, insa fara a se limita la costuri pentru inmatricularea si inregistrarea autoturismului, pentru asigurarea de raspunde civila auto, pentru inspectia tehnica periodica, pentru modificarea si/sau schimbarea cartii verzi a autoturismului si a certificatului de inmatriculare.

Inmatricularea/transcrierea dreptului de proprietate la autoritatile competente a  autovehiculului in termenul legal, precum si plata taxelor legale legate de aceasta, ii revin castigatorului si nu Organizatorului Kaufland.

 

  1. 7.Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorilor. Acordarea premiilor

7.1.  Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor și validarea câștigătorilor

Numerele de card Kaufland Card digital sau fizic ale câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate primele 14 cifre ale acestora pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro/5ani), împreună cu numele reale ale câștigătorilor, înscrise în contul Kaufland Card la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Kaufland Card din aplicația mobilă.

Lista numelor și a primelor 14 cifre aferente numerelor de card Kaufland Card ale câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro/5ani, în termen de maximum 5 zile lucrătoare, după fiecare extragere realizată. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei.

Câștigătorii premiilor din categoria I și II[nn1]  vor fi contactați prin e-mail/SMS pentru a fi informați cu privire la statutul de câștigător și la pașii de urmat pentru a intra în posesia premiului. În lipsa răspunsului la e-mail/SMS cu informațiile necesare din partea câștigătorilor în termen de 3 zile lucrătoare, se vor apela rezervele[nn2] , în ordinea extragerii lor. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura utilizata pentru castigatorii selectati initial.

 

 

Câștigătorii voucherelor de reducere, respectiv câstigatorii premiilor III, IV si V,  vor fi informați prin alocarea premiilor în secțiunea ”Cupoane pentru mine – vouchere de reducere și promo personalizate” din Kaufland Card și:

- printr-o notificare de tip push în aplicația Kaufland în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card digital, dacă aceștia au opțiunea de a primi astfel de notificări activă.

- printr-un SMS în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card fizic, dacă aceștia au numărul de telefon mobil înscris în Kaufland Card.

- prin e-mail în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card digital sau fizic, dacă aceștia au e-mail-ul înscris în Kaufland Card.

 

7.2 Acordarea premiilor

 

Premiile din categoria I se vor preda castigatorilor la sediul Organizatorului, în termen de maxim 120 de zile de la validarea câștigătorilor și furnizarea datelor necesare intrării în posesie a autoturismului, care cuprinde: CNP, nume și prenume. În momentul primirii premiului, câștigătorul va semna un proces verbal de predare – primire a premiului.

Premiul II se acordă până cel târziu la data de 15.12.2024 și va fi trimis prin curier la adresa furnizată de câștigător. La momentul înmânării premiului, câștigătorul va primi de la curier un proces verbal pe care va trebui să îl semneze pe loc și să îl înmâneze aceluiași curier.

Premiile constând  în cupoane de reducere în Kaufland Card se alocă în cel târziu in termen de 10 zile lucrătoare de la data extragerii câștigătorilor. Valoarea și valabilitatea cupoanelor și mecanismul detaliat al utilizării cupoanelor de reducere vor fi înscrise si pe acestea, în cadrul descrierii.

Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei loterii) Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula. În cazul premiilor I și II, mențiunea este valabilă[nn3]  în cazul contactării tuturor rezervelor.

Câștigătorii premiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane.

Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul în care premiile III, IV sau V, nu au fost utilizate de câștigători în perioada de valabilitate a lor, orice solicitare de retransmitere ulterioară a premiilor nefiind luată în considerare.

Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.

Premiile III, IV sau V  se alocă în contul Kaufland Card aferent numărului de Kaufland Card afișat în lista de câștigători. Dacă un client câștigător deține mai multe conturi Kaufland Card, responsabilitatea de a se conecta în cel corect pentru a revendica premiul îi revine acestuia în totalitate, de asemenea și cea de a scana codul QR aferent codului corect la casa de marcat pentru a revendica premiul.

8.      Taxe și impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Oganizator.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

9.1 Participarea la loteria publicitară

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numele și prenumele participantului.

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea și afișarea câștigătorilor.

Prin folosirea Kaufland Card la fiecare achiziție și îndeplinirea condițiilor de participare în loteria publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși automat în aceasta, datele acestora fiind folosite in scopul gestionării acestei loteriii publicitare, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6, alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin aderarea la Termenii și condițiile Kaufland Card. Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la loteria publicitară se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data încheierii acesteia.

În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse numerele Kaufland Card aferente fiecărui participant, fără alte date cu caracter personal.

 

9.2 Intrarea în posesia premiilor

a) sub formă de cupoane de reducere

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numărul de telefon, adresa de e-mail,în funcție de informațiile introduse în contul Kaufland Card, istoricul de cumpărături în cazul produselor de 0.01 lei.

Scopurile colectării: acordarea voucherelor.

Pentru a putea intra în posesia voucherelor, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii voucherelor câștigate.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate pentru o perioadă de 13 luni în cadrul loteriei publicitare. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

b) aparat de gătit Tefal Cook4me

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numărul de telefon, adresa de e-mail, în funcție de informațiile introduse în contul Kaufland, precum și adresa fizică furnizată pentru livrarea premiului și CNP (deoarece valoarea premiilor depășește suma de 600 de lei).

Scopurile colectării: acordarea premiului.

Pentru a putea intra în posesia aparatelor de gătit, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii premiilor câștigate. În cazul premiilor a căror valoare depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

c) autoturism BMW seria 3

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numărul de telefon, adresa de e-mail, în funcție de informațiile introduse în contul Kaufland și CNP (deoarece valoarea premiilor depășește suma de 600 de lei).

Scopurile colectării: acordarea premiului.

Pentru a putea intra în posesia excursiei, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea acordării premiului câștigat. În cazul premiilor a căror valoare depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

 

9.3 Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.4 Drepturile participanților

Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

9.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.

10.  Reclamații și litigii

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea loteriei publicitare se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta loterie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

11.  Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea voucherelor stabilite.

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu voucherul oferit.  

Dreptul de proprietate asupra voucherului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra voucherului acordat.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre vouchere. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

12.  Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul acesteia.

Loteria publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.

Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea ei inițială. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a.    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;

b.   tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

  1. Regulamentul loteriei publicitare

Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al loteriei publicitare ”5 ani de lucruri bune”este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/5ani. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei. 

 

           Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.

 

 

 [nn1]Pentru premii de categoria II nu sunt rezerve

 [nn2]Pentru premii de categoria II nu sunt rezerve