Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Condiții de utilizare a programului de loialitate pentru clienții Kaufland

August 2024 

1. Domeniul de aplicare și raportul cu celelalte reglementări

Prezentele condiții de utilizare reglementează modalitatea de utilizare a programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare „Serviciu”).

Serviciul este operat de Kaufland România SCS (denumit în continuare „Kaufland” sau „noi”), dar și de alte societăți Kaufland din cadrul grupului, care sunt implicate în furnizarea serviciului (denumite în continuare în mod colectiv „Kaufland”).

Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare „Utilizator sau „Ei”) care doresc să primească informații personalizate despre ofertele și promoțiile Kaufland sau ale partenerilor colaboratori Kaufland selectati, despre avantajele speciale oferite prin participarea la programul de loialitate Kaufland, care să corespundă cât mai mult posibil cu interesele persoanei respective.

Prin urmare, serviciul își propune să pună la dispoziția consumatorului avantajele programului și informații prin marketing direct.

Serviciul este pus la dispoziție în baza următoarelor condiții de utilizare.

2. Condițiile de participare

Participantul la programul de loialitate Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare, pe scurt, „Utilizator”) trebuie să aibă cel puțin 16 ani pentru a se putea înregistra în acest program și să fie rezident permanent al uneia dintre următoarele țări: Albania, Andorra, Belgia, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Danemarca, Germania, Estonia, Finlanda, Franța, Grecia, Vatican, Irlanda, Islanda, Italia , Kosovo, Croația, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Moldova, Monaco, Muntenegru, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Norvegia, Austria, Polonia, Portugalia, România, Rusia, San Marino, Suedia, Elveția, Serbia, Slovacia, Slovenia , Spania , Republica Cehă, Turcia, Ucraina, Ungaria, Regatul Unit, Belarus sau CipruUtilizarea va urmări strict scopuri personale. Utilizarea în scopuri comerciale este interzisă.

3. Înregistrarea și contul

Pentru utilizarea serviciului, utilizatorul trebuie să se înregistreze în Kaufland Card și astfel să își creeze un cont. Deoarece acest serviciu este oferit în mod voluntar și gratuit, în anumite cazuri, Kaufland își rezervă dreptul de a refuza crearea unui cont, fără să prezinte un motiv.

Există două moduri prin care clienții se pot înregistra în programul de loialitate Kaufland Card:

-fie utilizatorul se poate înscrie în Kaufland Card prin intermediul aplicației Kaufland – Oferte și noutăți, care este disponibilă pentru diferite platforme mobile / sisteme de operare.  Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare din aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți pentru înregistrarea în Kaufland Card digital sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, adresa poștală de corespondență (cel puțin localitate, stradă, număr), adresa de e-mail sau telefon numărul de telefon mobil, parolă pentru contul creat și opțional: număr de telefon mobil/adresă de e-mail în cazul în care nu a fost deja completat la înregistrare. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card digital.

- fie utilizatorul se poate înregistra în Kaufland Card  la unul dintre magazinele Kaufland, la biroul de informații prin intermediul unei tablete. Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare de pe tableta de la biroul de informații pentru înregistrarea în Kaufland Card fizic sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, adresa poștală de corespondență (cel puțin localitate, stradă, număr), număr de telefon mobil sau adresă de e-mail și opțional: adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil dacă la pasul anterior a fost ales celălalt mijloc de comunicare. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card fizic.

Prin efectuarea înregistrării în aplicația mobilă sau pe formularul de înregistrare de pe tableta din magazin, utilizatorul aderă la Politica de confidențialitate și prezentele Condiții de utilizare.
În timpul înregistrării, utilizatorului i se va aloca automat un număr de client Kaufland Card fizic sau digital.

Adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le indică utilizatorul la crearea Kaufland Card nu pot fi alocate altui cont creat pentru obținerea cardului de loialitate „Kaufland Card”. Nu se permite furnizarea unei adrese de e-mail, unui număr de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin utilizatorului. Utilizatorul trebuie să asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora de către alte persoane fiind interzisă.

Orice interacțiune cu Kaufland efectuată prin contul utilizatorului îi este atribuită acestuia. Acest lucru este valabil chiar dacă terții au efectuat tranzacții prin contul utilizatorului sau în cazul în care terții au avut acces la contul utilizatorului ca urmare a neîndeplinirii de către acesta din urmă a obligațiilor sale.

Utilizatorul este obligat să ne informeze imediat despre utilizarea neautorizată a contului său și să schimbe datele de autentificare în cazul în care utilizatorul are dovezi că acesta este utilizat de terți. 

Dacă utilizatorul s-a înregistrat în programul de loialitate, își va putea utiliza Kaufland Card doar în magazinele Kaufland din România.

4. Obiectul serviciului

Participarea la programul de loialitate a clienților Kaufland Card este gratuită.

Prin intermediul Kaufland Card, utilizatorul poate beneficia de o varietate de servicii. Acestea includ cele mai potrivite oferte pentru utilizatori sau pentru alți participanți, promoții de loialitate dedicate tuturor utilizatorilor Kaufland Card, oferte personalizate în funcție de necesitățile și comportamentul de consum al utilizatorului sau al participanților, cupoane exclusive, colectarea și folosirea de stele digitale,  participarea la concursuri, discount-uri speciale, participarea la sondaje de opinie.

Aceste beneficii pot fi afișate în aplicație, pot fi consultate pe tabletele dedicate din magazine, de la biroul de informații sau pot fi vizualizate pe anumite pagini ale site-ului kaufland.ro, precum pentrumine.kaufland.ro, ca urmare a autentificării utilizatorului în contul său Kaufland Card.

4.1. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Promoții de loialitate

Ofertele speciale dedicate tuturor utilizatorilor Kaufland Card sunt disponibile în aplicația Kaufland, la secțiunea Promoții Kaufland Card.

Pe lângă aplicație, promoțiile de loialitate se pot regăsi și în revista săptămânală Kaufland, fără a exista însă obligativitatea afișării lor în revistă, și sunt semnalizate la raft în magazine prin eticheta specială Kaufland Card.

Acest beneficiu este disponibil atât pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și pentru cei care dețin Kaufland Card fizic.

4.2. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Promoții personalizate

Prin programul de loialitate Kaufland Card, utilizatorii primesc discounturi suplimentare în magazine, cupoane de reducere pentru cumpărături, prin intermediul cărora promoțiile săptămânale pot fi extinse. Aceste extra reduceri nu pot fi utilizate cumulat cu alte reduceri.

Extra reducerile pot fi accesate de către utilizatorii Kaufland Card digital și prin deschiderea surprizelor zilnice, din aplicație. Surprizele zilnice reprezintă reduceri ce se alocă utilizatorilor Kaufland Card, ca parte a beneficiilor aferente calității de membru al programului de loialitate. Surprizele zilnice au o durată prestabilită și nu pot fi deschise retroactiv sau în avans de către utilizator. Nedeschiderea surprizei zilnice în ziua în care este disponibilă în aplicație conduce la imposibilitatea de a mai pretinde reducerea/beneficiul. În lipsa unei interacțiuni active, reducerea/beneficiul nu va fi alocat automat utilizatorului care doar vizualizează animația în aplicație. Durata de valabilitate a reducerii/beneficiului și condițiile de valorificare vor fi comunicate punctual în aplicație.

Promoțiile personalizate sunt un beneficiu adresat clienților Kaufland Card pentru a cărui furnizare este necesară o analiză a istoricului cumpărăturilor acestora în vederea personalizării ofertelor create special pentru aceștia.

Pentru a i se comunica cele mai bune oferte sub forma promoțiilor personalizate este nevoie de consimțământul expres al clientului  în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru el, prin intermediul canalelor de comunicare indicate de acesta: sms, push notification, e-mail, căsuță poștală.  

În cazul neacordării consimțământului, Kaufland va putea să facă analize folosind istoricul de cumpărături al utilizatorilor Kaufland Card fără însă a le transmite acestora mesaje cu ofertele special create pentru ei. Cu toate acestea, promoțiile personalizate pot fi accesate și din secțiunea Cupoane pentru mine, pentru telefoanele în limba română, sau My coupons center, pentru telefoanele în limba engleză,  din aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți.

Dacă, în timpul vizitei în magazin, utilizatorul își scanează Kaufland Card (digital sau fizic) la casa de marcat, înaintea efectuării plății, Kaufland va înregistra şi asocia contului utilizatorului întreg conținutul bonului fiscal (de exemplu și fără a se limita la: magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, numărul de bucăți şi valoarea fiecărui produs,  reducerile şi promoțiile oferite, valoarea totală a bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată).

Prin analiza acestor date determinăm o posibilă conexiune între una sau mai multe date cu caracter personal și interesele în ceea ce privește produsele noastre. Folosim metode matematico-statistice pentru a determina această relație. În acest scop, datele dvs. personale sunt comparate cu datele altor clienți. Pe baza acestei comparații, putem deduce apoi alte produse și promoții de care s-au interesat și alți clienți cu interese comparabile și care ar putea să vă intereseze și pe dumneavoastră.

Prin alocarea achiziției în contul clientului se urmăresc scopurile menționate mai sus, de exemplu furnizarea ofertelor speciale personalizate în funcție de interesele și preferințele clientului.

Promoțiile personalizate pot fi de mai multe tipuri, cu diferite valabilități, specificații și reguli de utilizare individuale, care sunt furnizate în detaliu în descrierea fiecăreia în parte. În funcție de tipul cardului Kaufland deținut, digital în aplicația mobilă sau card fizic, promoțiile personalizate vor fi afișate în aplicația mobilă Kaufland, respectiv comunicate prin canalele de comunicare pentru care utilizatorul și-a dat consimțământul, după caz: sms, push notification, e-mail, căsuță poștală.  

Acestea pot fi implicit preactivate, adică vor fi aplicate automat la următoarea cumpărătură în magazin a utilizatorului care scanează Kaufland Card la casa de marcat, sau inactive, pentru acestea utilizatorul având posibilitatea să le activeze sau nu şi să aleagă astfel dacă dorește să le folosească și când dorește să le folosească.

Promoțiile personalizate destinate utilizatorilor de Kaufland Card fizic, dar care nu au și cont Kaufland Card digital, primite prin canalele de comunicare pentru care utilizatorul și-a dat consimțământul, sunt preactivate implicit.

La casa de marcat, prin scanarea Kaufland Card digital toate promoțiile personalizate active la acel moment în aplicație vor fi aplicate, iar la scanarea Kaufland Card fizic, toate promoțiile personalizate active implicit vor fi aplicate automat. Excepție fac situațiile în care promoțiile și voucherele personalizate sunt restricționate la aplicare din cauza scanărilor multiple.

Utilizatorii Kaufland Card au posibilitatea să primească bonul de cumpărături în format digital în aplicatia Kaufland Card, fără a afecta dreptul lor de a primi bonul printat. Certificatele de garanție vor fi disponibile exclusiv în baza bonurilor de cumpărături în format fizic.

Este interzisă utilizarea mai multor Kaufland Card de către aceeași persoană, pentru a beneficia de cupoanele sau promoțiile limitate la o singură utilizare. Acest comportament este considerat drept fraudulos și contrar Termenilor și condițiile de utilizare Kaufland Card. Pentru prevenirea acestui comportament, personalul din magazin are dreptul de a reține produsele care exced numărului maxim de produse pentru care este aplicabil cuponul, cu excepția situației în care clientul este de acord să achite prețul întreg pentru celelalte produse.

Dacă a fost scanat Kaufland Card fizic sau digital la casa de marcat, în mod repetitiv, pe bonuri fiscale diferite sau în cadrul aceluiași bon fiscal, de mai mult sau egal cu 5 ori într-un interval de 5 minute toate promoțiile personalizate și voucherele existente în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din Kaufland Card digital sau în contul Kaufland Card fizic vor fi blocate și nu vor fi aplicate timp de 2 ore (120 minute), indiferent de ce card (digital sau cardul fizic asociat lui) va fi scanat.

Pentru că promoțiile personalizate se alocă în contul clienților și nu pe fiecare card al acestora, în eventualitatea în care un client deține un card fizic asociat contului său digital, promoțiile personalizate vor fi blocate, indiferent ce card va scana acesta la casa de marcat.

Se consideră că scanarea repetitivă a avut drept scop utilizarea multiplă a voucherelor primite, aceste situații sunt considerate frauduloase și în acest caz, societatea Kaufland România SCS este îndreptățită să efectueze verificări în vedere identificării utilizatorilor de Kaufland Card care au scanat repetitiv la casa de marcat codul QR al cardului lor fizic sau digital, de mai mult sau egal cu 5 ori într-o zi într-un interval de o lună calendaristică.

Clienții Kaufland Card care au cel puțin într-o zi dintr-o lună calendaristică mai mult sau egal cu 5 scanări vor primi o notificare pe e-mail care-i va redirecționa către prezentul Regulament. În eventualitatea în care Kaufland România SCS suspectează o tentativă de fraudă și în luna următoare trimiterii notificării, își rezervă dreptul să blocheze timp de 14 zile cardul suspectat sau să restricționeze înscrierile cu acest card la campanii promoționale viitoare, inclusiv loterii publicitare.

În cazul în care activitatea suspectă de fraudă (cel puțin o zi cu 5 sau mai multe scanări ale Kaufland Card la casa de marcat) are loc timp de 3 luni consecutive, Kaufland România SCS își rezervă dreptul de a șterge complet contul Kaufland Card cu toate cardurile sale aferente.

Utilizatorii au și opțiunea de a activa cupoane suplimentare prin scanarea în aplicație a unor coduri QR puse la dispoziție de Kaufland sau prin introducerea unor coduri alfanumerice în secțiunea dedicată din aplicație. În unele cazuri, primirea codurilor QR sau a codurilor numerice este supusă unor condiții pe care participantul trebuie să le îndeplinească. Acești termeni și condiții vor fi comunicați participantului în prealabil prin mijloacele de comunicare pe care Kaufland le are la dispoziție.

4.3. Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: colectare și folosire de stele digitale de către utilizatorii Kaufland Card digital 

Utilizatorul Kaufland Card digital poate acumula stele digitale, direct în aplicația mobilă. Pentru a acumula stele, utilizatorul trebuie să scaneze Kaufland Card digital la casa de marcat la fiecare sesiune de cumpărături și să îndeplinească condițiile de mai jos. Stelele acumulate vor fi transferate digital în contul de client Kaufland Card digital al utilizatorului.

La fiecare cumpărătură de peste 50 LEI, TVA inclus, pe un singur bon fiscal clientul va acumula o stea digitală.

Multiplu de 50 LEI, TVA inclus, pe un bon fiscal înseamnă multiplu de stele.

Fiecare client poate primi un număr nelimitat de stele.

Un client are dreptul la un număr direct proporţional de stele cu suma de 50 LEI (TVA inclus) înscrisă pe bonul fiscal, cu respectarea prevederilor prezentelor Condiții de utilizare.  

Exemplificăm mai jos modalitatea de acordare a stelelor:

Valoare bon fiscal                                                  Număr stele acordate

50,00   >   99,99 LEI cu TVA                                           1 (o) stea

100,00 > 149,99 LEI cu TVA                                          2 (două) stele

150,00 > 199,99 LEI cu TVA                                          3 (trei) stele

Etc.                                                                                                   Etc.

Nu se acordă stele pentru situaţiile în care suma de 50 LEI cu TVA, 100 LEI cu TVA, etc rezultă din însumarea a două sau mai multe bonuri fiscale.

Stelele Kaufland Card Digital vor putea fi utilizate în cadrul diverselor campanii comunicate de Kaufland prin mijloacele de marketing avute la dispoziție.

Stelele acumulate și neutilizate expiră și vor fi în mod automat anulate la perioade succesive de 6 luni calendaristice. Prima dată la care va avea loc acest proces este 30 septembrie 2022.

4.4 Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Oferte parteneri

Acest beneficiu este disponibil atât pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și pentru cei care dețin Kaufland Card fizic, însă nu toate ofertele vor fi alocate automat ambelor tipuri de utilizatori.

Membrii programului de loialitate Kaufland Card pot accesa diverse oferte la partenerii Kaufland Card, facilitate de faptul că sunt membri activi ai programului.

Ofertele pe care utilizatorul Kaufland Card le are la diverși parteneri se regăsesc în aplicația mobilă Kaufland, în cadrul secțiunii ”Caruselul cu oferte” și/sau în aceeași secțiune pe portalul www.pentrumine.kaufland.ro unde se conectează utilizatorii de card fizic.

Ofertele partenerilor sunt doar afișate utilizatorilor Kaufland Card, Kaufland nu este răspunzător de modul de obținere al beneficiului și de cum clientul cu Kaufland Card intră în posesia lui pe site-ul sau în magazinele partenerului.

Când utilizatorul Kaufland Card apasă pe linkul din aplicație sau de pe portal, intră pe pagina partenerului pentru a beneficia de ofertă și se supune termenilor și condițiilor acestuia, precum si Politicii acestuia de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Ofertele partenerilor pot fi de mai multe tipuri, cu diferite valabilități, specificații și reguli de utilizare individuale, care se află în detaliu în descrierea fiecăreia în parte. Ofertele partenerilor pot fi comunicate prin canalele de comunicare pentru care utilizatorul și-a dat consimțământul, după caz: sms, push notification, e-mail, căsuță poștală.

Orice sesizare sau reclamație referitoare la ofertele partenerilor Kaufland Card se soluționează direct cu aceștia.

4.5 Beneficii destinate utilizatorilor Kaufland Card: Înscrierea automată la anumite concursuri și campanii cu premii 

Acest beneficiu este disponibil atât pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și pentru cei care dețin Kaufland Card fizic, dar în funcție de mecanismul campaniei pot fi înscriși automat doar utilizatorii care îndeplinesc anumite condiții.

Membrii programului de loialitate Kaufland Card au posibilitatea de a fi înscriși automat în cadrul anumitor concursuri și loterii publicitare pe care Kaufland le organizează dacă îndeplinesc criteriile specificate în regulamentul campaniei.

În cazul câștigului, Kaufland are posibilitatea să contacteze câștigătorii în scopul informării acestora cu privire la statutul de câștigător prin mijloacele de comunicare pe care le are la dispoziție în baza datelor din contul Kaufland Card al clientului.

Prelucrarea datelor cu caracter personal din contul Kaufland Card al clientului câștigător se face în vederea informării asupra premiului câștigat.

Dacă clientul are adresa de e-mail completată, informarea va putea fi făcută pe e-mail. Va fi trimis un singur e-mail de informare asupra statutului de câștigător. Kaufland nu este responsabil pentru nelivrarea e-mail-ului din motive independente de acesta (căsuță de e-mail plină, în carantină sau în spam, adresă de e-mail incorect notată în profil, etc.)

Dacă clientul cu Kaufland Card digital are active notificările push în aplicația Kaufland – oferte și noutăți, informarea va fi trimisă și sub forma de notificare push. Vor fi trimise maxim 3 notificări push în perioada de acordare a premiilor, cu caracter de informare sau reminder.

Dacă clientul are numărul de telefon completat în profilul Kaufland Card, informarea va putea fi făcută prin SMS. Va fi trimis un singur SMS de informare asupra statutului de câștigător. Kaufland nu este responsabil pentru nelivrarea SMS-ului din motive independente de acesta (căsuță de mesaje plină, număr de telefon incorect notat în profil, etc.)

Câștigătorii vor primi prin intermediul aceluiași canal prin care le-a fost adus la cunoștință statutul de câștigător și Regulamentul aferent concursului sau campaniei cu premii la care au fost înscriși în mod automat.

În cazul imposibilității comunicării statutului de câștigător sau, în ciuda comunicării cu succes a acestuia, dar fără ca clientul să întreprindă măsurile necesare comunicate învederea revendicării premiului, acesta va fi anulat.

4.6. E-Mobility

Prin aplicația Kaufland, utilizatorii Kaufland Card digital au posibilitatea de a folosi stațiile de încărcare autovehicule electrice.

Pentru a începe procesul de încărcare folosind Kaufland Card la una din stațiile de încărcare, utilizatorul trebuie să fie conectat în aplicația Kaufland, în contul său Kaufland Card digital și să urmeze instrucțiunile pentru începerea procesului de încărcare. Vehicului electric trebuie să fie conectat la punctul de încărcare și apoi din aplicație trebuie selectat același punct de încărcare dorit.

Toate detaliile și condițiile procesului de încărcare electrică prin intermediul Kaufland Card digital se regăsesc în ”Termenii și condițiile de utilizare E-Charge”  disponibile pe https://www.kaufland.ro/utile/avantaje/e-charge.html

4.7. K-Scan

Utilizatorii Kaufland Card au posibilitatea să utilizeze funcția K-Scan în magazinele în care aceasta este disponibilă.

Funcția K-Scan permite utilizatorului să își scaneze singur produsele pe care le pune în coș în timpul cumpărăturilor în magazin. Acest lucru face ca scanarea produselor la casele de marcat să nu mai fie necesară.

Experiența utilizatorului la cumpărături este îmbunătățită o dată cu utilizarea funcției K-Scan, pentru că procesul de plată este mult mai ușor, timpul de așteptare la casele de marcat este redus semnificativ, pentru că nu mai este necesară plasarea produselor pe bandă ori scanarea lor individuală de către casier/ă.

Utilizarea funcției K-Scan este posibilă doar utilizatorilor de Kaufland Card, digital sau fizic.

a)     Utilizarea K-Scan prin intermediul aplicației mobile sau a scannerului de mână

Clientul are posibilitatea să utilizeze scannerele de mână disponibile în magazinele care au funcția K-Scan implementată. Pentru a le debloca, clientul trebuie să scaneze codul QR al propriului Kaufland Card digital sau fizic.

O altă posibilitate de accesare a funcției K-Scan este direct din aplicația mobilă Kaufland, în magazinele care au funcția K-Scan implementată.

Utilizatorii de card fizic trebuie să descarce mai întâi aplicația și să se conecteze în contul lor Kaufland Card pentru a putea utiliza funcția K-Scan din aplicația Kaufland. În lipsa unui cont Kaufland Card de client în aplicație, funcția K-Scan nu poate fi utilizată, deci nu va fi afișată în aplicație.

În plus, opțiunea de a permite aplicației să facă fotografii și să înregistreze videoclipuri trebuie să fie activată de client pe telefonul său pentru a putea folosi funcția K-Scan. Cu privire la folosirea în general a aplicației Kaufland, se aplică termenii și condițiile de utilizare a acesteia disponibili în aplicația Kaufland- oferte și noutăți la secțiunea ”Informații legale”:

b)     Procesul de scanare al produselor

În ambele situații, clientul care dorește să utilizeze funcția K-Scan trebuie să orienteze camera telefonului sau a scannerului mobil către codul de bare al produsului.

Produsele scanate sunt afișate în lista din aplicație sau pe display-ul scannerului mobil.

Dacă clientul se hotărăște să renunțe la un produs sau l-a scanat din greșeală sau incorect sau de prea multe ori, poate corecta cantitatea folosind butoanele (+/-) din aplicație sau de pe scannerul mobil, poziționate sub iconița de coș de cumpărături.

Produsele eliminate trebuie plasate din nou la raft de către client.

Pentru a finaliza tranzacția, un cod QR este generat care conține următoarele informații: număr Kaufland Card, ID-ul bonului și dacă este necesară sau nu o verificare aleatorie a coșului de cumpărături.

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clientul trebuie să se îndrepte către casele de marcat express, unde scanează codul QR afișat când pe ecran apasă butonul ”Finalizează”.

Apoi, codul QR generat se scanează la casa de marcat express și se plătește ca de obicei, folosind una dintre opțiunile de plată disponibile.

Pentru a reduce riscul utilizării abuzive, Kaufland folosește un așa zis ”nivel de încredere” ca măsură de securitate.

Acesta este un algoritm care solicită casierului în mod aleatoriu verificarea conținutului coșului de cumpărături al clientului, parțial sau în totalitate.

În acest caz, în ciuda scanării produselor de către client, când este necesară verificarea, în unele cazuri, casierul va trebui să rescaneze toate produsele din coșul cumpărături.

Nivelul de încredere este asociat în baza de date numărului Kaufland Card al clientului care a folosit funcția K-Scan.

Dacă verificările efectuate punctual demonstrează un comportament fraudulos al clientului, Kaufland își rezervă dreptul de a lua măsurile necesare din punct de vedere legal.

Produsele cumpărate sunt stocate în contul Kaufland Card al utilizatorului funcției K-Scan, în secțiunea ”Cumpărăturile mele”.

Mai multe detalii despre procesarea datelor cu caracter personal când este utilizată funcția K-Scan se găsesc în Politica de confidențialitate Kaufland Card.

5. Informații suplimentare despre program pe e-mail

Dacă utilizatorul și-a dat consimțământul, acesta va primi informări suplimentare despre program la intervale regulate de timp prin intermediul adresei de e-mail. Conținutul informărilor constă în special în oferte Kaufland, cupoane de reducere sau colaborări cu noi parteneri pe care utilizatorul le poate accesa prin contul său Kaufland Card din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți.

6. Condiții tehnice pentru utilizarea Kaufland Card digital

Pentru utilizarea programului destinat clienților Kaufland ”Kaufland Card” în format digital este nevoie de un număr de telefon mobil valabil, un telefon inteligent (smartphone) cu sistem de operare Android sau IOS, precum și acces la internet. Versiunile minime necesare ale sistemelor de operare Android si IOS sunt disponibile la detaliile aplicației ”Kaufland - Oferte și nouăți” în Magazin Play sau App Store.

Pentru a putea utiliza aplicația „Kaufland – Oferte și noutăți”, utilizatorul trebuie să descarce software-ul de pe App Store/Magazin Play. Există versiuni de software specifice pentru diferite tipuri de telefoane mobile. Din motive tehnice, pentru unele tipuri de telefoane nu poate fi furnizat un software adecvat. Dacă pentru respectivul telefon mobil nu este disponibilă nicio versiune de software, utilizatorul nu poate beneficia de acest serviciu.

Instalarea software-ului și utilizarea serviciului necesită un transfer de date constant din telefonul mobil al clientului. Volumul și frecvența transferului de date depinde de tipul și amploarea utilizării serviciului. Costurile de conectare rezultate din transferul de date vor fi suportate de către utilizator. Valoarea costurilor depinde de contractul încheiat între utilizator și operatorul de telefonie mobilă.

Costurile suportate de utilizator pentru instalarea și menținerea unei conexiuni la internet nu sunt incluse în prezentul serviciu. Acest aspect intră sub incidența relației contractuale dintre utilizator și furnizorul de internet. 

De asemenea, utilizarea prezentului serviciu necesită un nivel de încărcare a bateriei și o luminozitate a ecranului suficientă pentru scanarea codul QR în timpul procesului de verificare. 
Utilizatorul se angajează să instaleze toate actualizările oferite de Kaufland. În timpul utilizării software-ului, acesta va fi informat despre actualizările disponibile.

Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi colectate sau utilizate prin efectuarea înregistrării. Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi memorate în aplicație în formă criptată până când acesta va ieși din cont, astfel încât utilizatorul nu trebuie să le introducă de fiecare dată când deschide aplicația.

7. Adăugarea unui card fizic la un cont Kaufland Card digital de bază

Dacă un membru al programului de loialitate deține atât un Kaufland Card fizic, cât și un Kaufland Card digital, acesta nu are posibilitatea să atașeze cardul fizic contului său digital pentru a avea acces la toate beneficiile programului de loialitate. Dacă dorește, poate adăuga un card fizic neînregistrat contului său digital.

Scopul acestui mecanism este ușurarea participării la programul de loialitate pentru client, prin folosirea unui singur Kaufland Card, indiferent dacă cel fizic sau cel digital, dar care să aibă acces la toate beneficiile programului.

Temeiul legal pentru procesarea datelor cu caracter personal în acest proces este articolul 6 paragraful 1, litera b) din GDPR.

Scopul este gestionarea unui cont unic de client în mod eficient și prevenirea utilizării datelor redundante și a dublării inutile a informațiilor.

Toate datele personale furnizate direct de către client asociate contului digital pot fi oricând modificate sau actualizate de către client din secțiunea “Profil” din aplicația mobilă.

8. Obligațiile utilizatorilor

În timpul înregistrării, utilizatorul:
- trebuie să furnizeze date corecte și să își mențină profilul actualizat;
- parola trebuie să fie ținută secretă și schimbată în cazul unei utilizări nepermise sau a unei suspiciuni de acest fel;

- trebuie să nu împărtășească nimănui datele sale de conectare în aplicație, numărul său unic Kaufland Card sau screenshot-ul codului său QR unic din aplicație

- trebuie să utilizeze serviciul în conformitate cu legea aplicabilă.

9. Răspundere

Kaufland nu este responsabil pentru situațiile în care aplicația nu mai funcționează sau funcționează limitat, conexiunea Wi-Fi este limitată sau indisponibilă, dispozitivul de scanare de la casa de marcat nu funcționează corespunzător sau oferta nu este disponibilă.

În ciuda unei organizări minuțioase, din cauza unei creșteri neașteptate a cererilor, articolele individuale pot fi epuizate încă din prima zi a ofertei.

10. Rezilierea, eliminarea

În cazul în care participantul la programul de loialitate Kaufland Card este inactiv timp de 24 de luni, respectiv dacă acesta nu își folosește deloc cardul Kaufland fizic și/ sau digital în această perioadă, Kaufland îl va notifica prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail cu care s-a înregistrat în cadrul programului de loialitate Kaufland Card sau prin transmiterea unui SMS la numărul de telefon cu care s-a înregistrat în cadrul programului, atunci când este cazul, cu privire la ștergerea contului aferent cardului Kaufland și a tuturor datelor aferente acestuia care urmează să aibă loc in termen de 14 zile de la transmiterea notificarii („termen de preaviz”). În acest din urmă caz, participantul la programul de loialitate Kaufland Card se poate opune ștergerii contului aferent cardului Kaufland dacă în termenul de preaviz își utilizează din nou cardul Kaufland digital sau fizic într-un magazin Kaufland. Ulterior ștergerii datelor aferente cardului Kaufland, acestea nu pot fi restabilite.

Este considerată abuzivă crearea și folosirea Kaufland Card exclusiv în scopul obținerii de cupoane/reduceri limitate la o singură utilizare. În cazul în care istoricul asociat Kaufland Card cuprinde exclusiv informații privind folosirea de astfel de cupoane/reduceri, Kaufland România SCS își rezervă dreptul de a șterge complet contul Kaufland Card. Anterior ștergerii contului, participantului îi va fi comunicat un termen de preaviz, în care acesta se poate opune ștergerii contului său.

Participantul are opțiunea de a denunța contractul de beneficii rezultat din programul de loialitate Kaufland Card în orice moment, prin anularea voluntară a cardului Kaufland. Încetarea participării la programul de beneficii Kaufland Card este posibilă prin intermediul aplicației Kaufland - Oferte și noutăți, accesând secțiunea “Ștergere cont utilizator”, prin intermediul formularului de contact destinat clienților disponibil aici: Completează formularul nostru de contact | Kaufland, solicitând „ștergere date pentru Kaufland Card”, prin apel telefonic la numărul de telefon al Serviciului Relații Clienți: 0800 080 888 sau prin e-mail la adresa: client@kaufland.ro.

În plus, fără a afecta cazurile de mai sus, Kaufland poate denunța contractul de beneficii rezultat din programul de loialitate Kaufland Card în orice moment, fără indicarea unor motive relevante. Dreptul părților privind rezilierea în mod excepțional din motive importante rămâne neafectat.

11. Modificările aduse condițiilor de utilizare

În conformitate cu prezenta secțiune, Kaufland poate modifica condițiile de utilizare. Versiunea în vigoare a condițiilor de utilizare va fi disponibilă permanent. Statutul condițiilor de utilizare este specificat în condițiile de utilizare.
            Este posibil să modificăm prezentele condiții de utilizare în măsura în care schimbarea servește intereselor noastre legitime, inclusiv, dar fără a se limita la, îmbunătățirea furnizării serviciilor, și vom lua în considerare, în mod rezonabil, interesele utilizatorului.
            În cazul în care Kaufland va modifica condițiile de utilizare, va informa utilizatorii cu privire la acest aspect și le va pune la dispoziție noile condiții de utilizare.

            Informarea se va realiza prin publicarea pe site-ul kaufland.ro, în aplicația mobilă Kaufland si la biroul de informații a noilor termeni și condiții Kaufland Card în vigoare.

            În cazul în care utilizatorul nu se opune aplicării noilor condiții de utilizare în termen de o (1) săptămână, se va considera că modificările aduse termenilor de utilizare sunt acceptate. Opoziția față de aceste modificări trebuie adusă la cunoștința Kaufland de către utilizator, fie prin ștergerea contului propriu de către utilizatorul Kaufland Card în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți, pentru utilizatorii de card digital Kaufland Card, fie prin apel gratuit efectuat de utilizatorul de Kaufland Card fizic la Centrul Relații Clienți (0800 080 888) și solicitarea ștergerii contului propriu Kaufland Card fizic pentru utilizatorii de card fizic Kaufland Card.

            În cazul în care utilizatorul se opune schimbării condițiilor de utilizare, Kaufland are libertatea de a rezilia contractul.