Regulamentul loteriei publicitare Kaufland ”Paștele ca la noi acasă”
1. Organizatorul
Organizatorul loteriei publicitare ”Paștele ca la noi acasă” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).
Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa.
Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.
2. Temeiul legal
Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare
Loteria publicitară se desfășoară în perioada 11.04.2025, ora 12:00:00 – 17.04.2025, ora 18:00:00 pe site-ul kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa.
4. Dreptul de participare
La această loterie publicitară pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card, care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos.
La această loterie publicitară pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum și soții/soțiile acestora.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții pot lua parte la loterie doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
5. Mecanismul loteriei publicitare și extragerea
5.1. Înscrierea la loteria publicitara
Pentru a se înscrie în concurs, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:
a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un card digital sau fizic Kaufland Card.
b. Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, pentru validarea premiului.
c. Să acceseze pagina kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa și să se înregistreze la loteria publicitară cu datele personale (nume, prenume reale și corespunzătoare celor din Kaufland Card), numărul de Kaufland Card de 16 cifre, bonul de cumpărături în valoare minimă de 100 lei, TVA inclusa și răspunsul la întrebarea loteriei publicitare. Intrebarea va fi formulata din serialul Paștele ca la noi acasă, disponibil pe canalul de YouTube Kaufland România.
5.2. Validarea înscrierii
Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:
- Deține un cont Kaufland Card digital sau fizic și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate Kaufland Card.
- Numele și prenumele înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale.
- S-a înscris, conform celor descrise anterior la punctul 5.1.c.
5.3. Extragerea câștigătorilor
Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza numărului de card Kaufland Card, înscris pe cardul digital sau fizic.
Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate, respectiv 10 castigatori, precum și 3 rezerve.
Va avea loc o singură extragere in data de 17.04.2025.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.
Fiecare client care deține un cont digital sau fizic Kaufland Card poate câștiga un singur premiu în cadrul loteriei publicitare.
6. Premiile loteriei publicitare
Etape | Premiul acordat si descrierea acestuia | Numar premii | Valoare premiu (TVA inclusa) *in lei |
1. | Vouchere de cumpărături Kaufland | 5 | 500 |
2 | Multicooker Tefal Cook4Me+ Connect CY855830, 1600 W | 5 | 999 |
Valoarea totală a premiului este de 7.495 lei cu TVA inclusă. |
7. Publicarea, anunţarea și validarea câştigătorilor. Acordarea premiilor
7.1. Publicarea, anunţarea si validarea câştigătorilor
Numerele de card Kaufland Card digital sau fizic ale câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate primele 12 cifre ale acestora pe site-ul Organizatorului (kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa), împreună cu numele reale ale câștigătorilor, înscrise în contul Kaufland Card la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Kaufland Card din aplicația mobilă sau prin intermediul unei solicitări la Centrul de Relații Clienți.
Lista numelor și a primelor 12 cifre aferente numerelor de card Kaufland Card ale câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, kaufland.ro/concurs-pastele-ca-la-noi-acasa, în termen de maxim 1 zi lucrătoare, după extragerea realizată.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maxim 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare.
7.2. Acordarea premiilor
Premiile se vor acorda în două moduri, în funcție de tipul premiului, după cum urmează:
• Pentru premiile constând în multicooker, acestea vor fi livrate fizic, prin curier, la adresa oferită de câștigător, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la primirea Procesului verbal din partea acestuia.
• Pentru premiile constând în vouchere de cumpărături, acestea vor fi acordate sub formă de QR code, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data extragerii castigatorilor prin e-mail.
Participanții desemnați câștigătorii premiului 2 vor primi inițial un e-mail de informare de la adresa redactie@kaufland.După primirea e-mailului oficial, câștigătorii au la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a trimite adresa de livrare a Procesului Verbal și premiului (multicooker). Ulterior, li se va expedia prin curier procesul verbal aferent acordării premiului. Câștigătorul are responsabilitatea de a completa corect procesul verbal, conform cărții de identitate, necompletarea, completarea incorectă sau incompletă, aduc dupa sine anularea premiului. Ulterior completării și semnării, câștigătorul are responsabilitatea înmânării acestuia în original curierului pentru a fi returnet la sediul central Kaufland Barbu Văcărescu din București, bld. Barbu Văcărescu, nr.120-144, sector 2. Premiul va fi livrat după primirea Procesului verbal completat corect.
În cazul în care un câștigător nu răspunde în termenul menționat mai sus, se va trece la rezerve in ordinea extragerii acestora.
Dacă oricare dintre premiile oferite nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza neîndeplinirii condițiilor prevăzute în prezentul Regulament, sau din alte motive (ex. câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata loteriei etc.), Organizatorul își rezervă dreptul de a anula acordarea respectivului premiu.
Câștigătorii premiilor nu pot solicita contravaloarea acestora în bani, schimbarea caracteristicilor premiilor sau transferul lor către alte persoane. Premiile nu sunt transmisibile.
8. Taxe și impozite
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atuncicând este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.
Organizatorul nu va avea nicio răspundere faţă de eventualele cheltuieli efectuate de catre Castigator dupa intrarea în posesie a premiilor.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate şi nu va dezvălui aceste date altor operatori sau imputerniciti. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate si in Germania.
9.1. Procesam datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele situatii si pentru urmatoarele scopuri:
Înscrierea și participarea la loteria publicitara
Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numele și prenumele participantuluidata și ora înscrierii în loteria publicitară, adresa pentru livrarea premiului comunicată ulterior câștigării premiului prin e-mail, răspunsul la întrebarea din serial, numarul bonului.
Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea participanților.
Prin înscrierea în loteria publicitară și îndeplinirea condițiilor de participare la loteria publicitară, participanții înțeleg că datele lor vor fi folosite în scopul gestionării acestei loterii, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6 alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin înscrierea și acceptarea dispozițiilor prezentului Regulament. Pentru asigurarea unor măsuri privind exactitatea datelor, se pot desfășura, în interesul legitim al operatorului, operațiuni de verificare a corespondenței datelor furnizate în formularul de înscriere la această tomobolă cu datele existente în baza de date Kaufland Card.
În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse numerele Kaufland Card aferente fiecărui participant, fără alte date cu caracter personal.
9.2 Intrarea in posesie a premiilor loteriei publicitare
Datele colectate: adresă de e-mail și adresa de livrare a câștigătorilor (pentru premiul constând în multicooker), CNP (deoarece valoarea premiului depășește suma de 600 de lei).
Scopurile colectării: acordarea premiilor.
Pentru a putea intra în posesia premiilor acestei loterii publicitare, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii premiilor câștigate. Deoarece valoarea premiului depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate pentru o perioadă de 90 zile în cadrul loteriei publicitare pentru soluționarea eventualelor reclamații. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.
9.3 Publicarea numelui câștigătorului
Datele prelucrate: nume, prenume, și număr Kaufland Card - primele 12 cifre din numărul Kaufland Card.
Scop: îndeplinirea obligațiilor legale stabilite în sarcina Kaufland de dispozițiile OG nr.99/2000 și asigurarea unei modalități de diferențiere între câștigătorii cu același nume.
Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD), respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000, precum și interesul legitim al operatorului – art. 6 alin. (1) lit. f din RGPD - interesul legitim este acela de a asigura transparența în rândul participanților cu privire la procesul de extragere și o modalitate de diferențiere între persoanele cu același nume precum și pentru a face dovada respectării condiției din prezentul Regulament cu privire la posibilitatea de a câștiga un singur premiu.
Datele vor rămâne publice pe website-ul www.kaufland.ro pentru o durată de maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.
9.4 Contestatii si Reclamatii
Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
9.5. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.2. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro.
10. Reclamații și litigii
10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.
10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului. 11. Răspunderea Organizatorului.
11. Răspunderea Organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.
Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.
Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.
Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.