Regulamentul campaniei promoționale „Hai în Kaufland Card digital”
1. Organizatorul
Organizatorul loteriei publicitare „Bar hopping to Berlin” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).
Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/spirtoase.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/spirtoase. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/spirtoase. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.
2. Temeiul legal
Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare
Loteria publicitară se desfășoară în perioada 26.02.2025, ora 00:00:00 – 12.08.2025, ora 23:59:59 în magazinele Kaufland România.
4. Dreptul de participare
La această loterie publicitară pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card, care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos.
La această loterie publicitară pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, soții/soțiile acestora.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul acestei loterii. Participanții pot lua parte doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la această loterie presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
5. Mecanismul loteriei publicitare
5.1. Înscrierea
Pentru a se înscrie în loteria publicitară, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare, înscrierea utilizatorilor de Kaufland Card fiind făcută dacă se îndeplinesc criteriile:
a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital Kaufland Card.
b. Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, precum și adresa de e-mail și numărul de telefon corecte pentru validarea premiului.
c. Să-și activeze șansa de a participa prin click pe butonul ”Activează” de pe cuponul dedicat campaniei pe care-l găsește în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din contul său digital Kaufland Card. Vor fi alocate tuturor clienților cu Kaufland Card digital cupoane de participare. La finalul perioadei lor de valabilitate acestea trebuie să aibă statusul ”activ” pentru a fi luată în considerare participarea clientului. Pentru activare recomandăm o conexiune stabilă la internet.
d. Să fi cumpărat cu Kaufland Card digital produse din categoria băuturi alcoolice spirtoase de minim 150 lei, TVA inclus, pe un bon fiscal, în perioada de valabilitate a loteriei publicitare. Fiecare bon care îndeplinește condiția reprezintă o șansă în plus de câștig. Se acordă cel mult o șansă pe zi.
5.2. Validarea înscrierii
Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:
- Deține un cont Kaufland Card digital și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate Kaufland Card.
- Numele și prenumele înscris în contul Kaufland Card, precum și adresa de e-mail și numărul de telefon sunt corecte, complete și reale.
- A cumpărat în perioada loteriei publicitare, conform celor descrise anterior la punctele 5.1.c.și 5.1.d.
- A activa șansa de a participa prin click pe butonul ”Activează” de pe cuponul dedicat campaniei pe care-l găsește în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din contul său digital Kaufland Card
5.3. Extragerea câștigătorilor
Extragerea câștigătorilor se va face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza numărului de card Kaufland Card, înscris pe cardul digital.
Va fi extras un număr de 7 câștigători, 2 pentru premiul cel mare și 5 pentru premiul al doilea și câte 5 rezerve pentru fiecare premiu.
Va avea loc o singură extragere în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la încheierea loteriei publicitare.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.
6. Premiul loteriei publicitare
6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:
| Premiul acordat și descrierea acestuia | Număr premii | Valoare unitara premiu (în lei, cu TVA inclus) |
1.
|
Premiul cel mare: Vizită pentru 2 persoane la evenimentul Bar Convent Berlin care se desfășoară între 06-08.10.2025, la Exhibition Centre Berlin, Entrance North, Hammarskjöldplatz, 14055 Berlin, voucher de acces, transport tur-retur, cazare, masă oferit de Masiro Travel SRL.
| 2 | 15.000 lei |
2 | Premiul al doilea: Cupon Kaufland Card pentru un produs la prețul de 0,01 lei la alegere dintr-o selecție de băuturi alcoolice spirtoase afișate în revista Kaufland cu valabilitate 26.02-04.03.2025, în pagina unde este comunicată și loteria publicitară. Cuponul necesită activare înainte de utilizare, este valabil 4 săptămâni din momentul alocării și poate fi utilizat o singură dată, pentru un singur produs din selecție. | 5 | Max 190 lei |
Valoarea totală maximă a premiului este de 2*15.000+5*190=30.950 lei, TVA inclus.
- Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorului. Acordarea premiului
7.1. Publicarea pe site, anunțarea câștigătorului și validarea câștigătorului
Numerele de card Kaufland Card digital ale câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate primele 14 cifre ale acestora pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro/spirtoase), împreună cu numele real al câștigătorilor, înscrise în contul Kaufland Card la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Kaufland Card din aplicația mobilă.
Lista numelor și a primelor 14 cifre aferente numerelor de card Kaufland Card ale câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro/spirtoase, în termen de maximum 5 zile lucrătoare, după extragerea realizată. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Datele câștigătorilor se vor șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei.
Câștigătorii premiilor vor fi contactați prin e-mail/SMS/telefon pentru a fi informați cu privire la statutul de câștigător și la pașii de urmat pentru a intra în posesia premiului. În lipsa răspunsului cu informațiile necesare din partea câștigătorului în termen de 3 zile lucrătoare, se vor apela rezervele, în ordinea extragerii lor.
7.2 Acordarea premiilor
Premiul cel mare se acordă prin intermediul agentiei de turism din România „Masiro Travel S.R.L”, sub forma unui voucher cadou trimis pe adresa de e-mail furnizată de câștigător până cel târziu la data de 31.08.2025. Voucherul va fi valabil din data la care a fost trimis pe adresa de e-mail câștigătorului si este valabil pana la 15.10.2025 Câștigătorul, în baza voucherului câștigat, are dreptul să beneficieze de transport, masă și cazare atât individual, cât și însoțit de cel mult încă o persoană. Variantele de cazare, masă și transport vor fi alese exclusiv din oferta agenției de turism Masiro Travel S.R.L.
În situația în care suma de 15.000 lei (cinsprezece mii lei), cu TVA inclus, acoperă doar parțial cheltuielile (transport tur-retur, cazare și masă), câștigătorul are obligația de a suporta diferența de preț. Se vor acorda doar serviciile menționate mai sus, în limita sumei de 15.000 lei cu TVA inclusă, pentru orice alte servicii câștigătorul și însoțitorul vor suporta cheltuielile aferente.
În momentul primirii premiului pe e-mail, câștigătorul va primi informația că i se va livra prin curier procesul verbal de predare-primire a premiului. Câștigătorul are responsabilitatea de a completa corect procesul verbal, conform cărții de identitate, necompletarea, completarea incorectă sau incompletă, aduc dupa sine anularea premiului. Ulterior completării și semnării, câștigătorul are responsabilitatea înmânării acestuia în original curierului pentru a fi returnet la sediul central Kaufland Barbu Văcărescu din București, bld. Barbu Văcărescu, nr.120-144, sector 2, în atenția departamentului Campanii. Câștigătorul va intra în posesia premiului ulterior trimiterii procesului verbal.
Premiul al doilea se alocă în contul Kaufland Card al clienților câștigători.
Dacă premiul nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei loterii) Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula. Mențiunea este valabilă în cazul contactării tuturor rezervelor.
Câștigătorii premiiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiului. Premiul nu este transmisibil altei persoane.
Imaginile cu premiul folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.
8. Taxe și impozite
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigător în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Oganizator.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.
9.1 Participarea la loteria publicitară
Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital, numele și prenumele participantului, numărul de telefon si adresa de mail.
Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea și afișarea câștigătorilor.
Prin folosirea Kaufland Card la fiecare achiziție și îndeplinirea condițiilor de participare în loteria publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși în aceasta, datele acestora fiind folosite in scopul gestionării acestei loteriii publicitare, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6, alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin aderarea la Termenii și condițiile Kaufland Card. Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la loteria publicitară se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data încheierii acesteia.
În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse ID-urile criptate ale fiecărui Kaufland Card scanat participant, fără alte date cu caracter personal.
9.2 Intrarea în posesia premiului
Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare a procesului verbal, CNP (deoarece valoarea premiilor depășește suma de 600 de lei).
Scopurile colectării: acordarea premiului.
Pentru a putea intra în posesia excursiei, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea acordării premiului câștigat. În cazul premiilor a căror valoare depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.
Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.
9.3 Contestații și reclamații
Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
9.4. Drepturile participanților
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.
Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.
10. Reclamații și litigii
10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea loteriei publicitare se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.
10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta loterie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11. Răspunderea Organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.
Dreptul de proprietate asupra voucherului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra voucherului acordat.
Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.
Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.
12. Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare
Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:
- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.
- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul acesteia.
Loteria publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea ei inițială. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.
Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.
În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:
a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;
b. tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.
Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
13. Regulamentul loteriei publicitare
Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.
Regulamentul oficial al loteriei publicitare ” Bar hopping to Berlin”este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/spirtoase. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei.
Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.