Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul loteriei publicitare Săptămânile Tematice- Săptămâna Spaniolă

1. Organizatorul

Organizatorul loteriei publitare „Saptamanile Tematice- Săptămâna Spaniolă” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/ saptamanitematice.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/saptamanitematice. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/saptamanitematice. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

2. Temeiul legal

Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publitare- Săptămâna Spaniolă

Loteria publicitară se desfășoară în perioada 04.09.2024, ora 00:00:00 – 10.09.2024, ora 23:59:59 în magazinele Kaufland România.

4. Dreptul de participare

La această loterie publicitară pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card, care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc  condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos. 

La această loterie publicitară pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, soții/soțiile acestora. 

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul acestei loterii. Participanții pot lua parte doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această loterie presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament. 

5. Mecanismul loteriei

5.1. Înscrierea 

Pentru a se înscrie în loterie, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare, înscrierea utilizatorilor de Kaufland Card fiind făcută automat dacă se îndeplinesc criteriile:

a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital sau fizic Kaufland Card.

b. Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, pentru validarea premiului.

Să fi cumpărat cu Kaufland Card digital sau fizic cel puțin un produs din Săptămâna tematica- Săptămâna Spaniolă  pe un bon fiscal efectuat în perioada de valabilitate a loteriei publicitare.

c.       Să fi cumparat cel putin un produs din saptamana tematică în curs, cu scanarea Kaufland Card în perioada 04.09-10.09.2024. Fiecare client este înscris o singura dată pe zi în tombolă dacă achiziționează cel puțin un produs din săptămâna tematică. Pentru evitarea oricărui dubiu, achiziționarea mai multor produse din săptămâna tematică într-o zi nu echivalează cu mai multe șanse de câștig, indiferent dacă produsele sunt achiziționate pe un singur bon fiscal sau pe bonuri fiscale diferite.

Lista produselor din Săptămâna Spaniloă:

  • ARDEI PENTRU COPT LETS BBQ 200G
  • CARNATI DE PORC CHORIZO 700G
  • CARNATI DE PORC LONGANIZA 700G
  • COTLET DE PORC IBERICO CU OS SB
  • CEAFA DE PORC IBERICO FARA OS BD
  • NOEL SALAM FUET CU PIPER NEGRU 150 GR
  • NOEL CHORIZO EXTRA SARTA 225 GR
  • NOEL TAPAS 120 GR
  • NOEL SALAM FUET CU BRANZA MANCHEGO 150G
  • CAMPOFRIO SALAM PALACIEGO CU
  • CAMPOFRIO SALAMI A LA PIMIENTA KG
  • NOEL JAMBON SERRANO 80 GR
  • FARGGI SORBET MANGO SIROP ZMEURA450 ML
  • FARGGI INGH. IBIZA CARAMEL SARAT450 ML
  • P EUROPEAN PASTRY EMPANADA VITA 100G
  • P EUROPEAN PASTRY EMPANADA CU TON 100G
  • OCEAN F. COCKTAIL FRUCTE DE MARE 20%500G
  • ALFREDO SEAFOOD MUSLITOS 250G
  • YACHTIS CREVETI BLACK TIGER 16/20 500G
  • P DSD TENTACULE CALAMAR PREFIERTE 1KG
  • P MAHESO CROCHETE CU JAMON IBERICO 400G
  • P MAHESO INELE DE PUI PANE TEX MEX 250G
  • EDENIA PAELLA FRUCTE DE MARE 1 KG
  • P EUROPEAN PASTRY ENSAIMADA 100G
  • P EL PASTOR BR CASTELL QUESTO 31-41%G VR
  • P MIX BRZ SPANI OAIE ROZM CAPRA VIN200G
  • P MAHESO PAELLA FRUCTE DE MARE 500G
  • P MAHESO PACHETELE CU TON500G
  • P MAHESO CHURROS 400 G
  • P LORRAINE DEMIBAGHETA BARRA CALLEGA120G
  • P MAHESO CHURROS CU CIOCOLATA 240 G
  • P MAHESO PORRAS PREPRAJIT 320G
  • CALVO SARDINE IN ULEI DE MASLINE 115G
  • CALVO SARDINE IN SOS DE ROSII 115G
  • VILLAOLIVO GAZPACHO 1L
  • VILLAOLIVO GAZPACHO VERDE 1L
  • KFJ MASL.VERZI CU JAMBON SERRANO300G
  • KFJ MASLINE VERZI UMPLUTE CU ANSOA 300G
  • ROYAL CHEF FIDEUA FRUCTE DE MARE 350G
  • SABOR DEL CHEF PAELLA FRUCTE MARE350G
  • OSBORNE CREAM SHERRY 17% 0,75L SGR
  • OSBORNE GOLDEN SHERRY 15% 0,75L SGR
  • MARQUES TEMPRANILLO 13,5% 0,75L SGR
  • CONDE DEL PAZO GODELLO 13,5% 0,75L SGR
  • ESTRELLA ESPECIAL BERE 5,5% EP.13 0,33LS
  • ESTRELLA ESPECIAL BERE FG 5,5% 0,33L SGR
  • OSBORNE VIN PORTO RUBY 19% 0,75L SGR
  • CARLOS I SOLERA BRANDY GRAN RES 40%0,7LS
  • DON SIMON SANGRIA 7% DZ 0,33L SGR
  • JUVER BAUT NECARBO MERE 100% 0,2 L
  • DON SIMON B. RACO. LIME-LAMAIE 1,5L SGR
  • FOLKINGTONS SUC PORTOCALE 100% 0,25L SGR
  • P SBS PAINE HOGAZA DE CENTENO 400G

5.2. Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

- Deține un cont Kaufland Card digital sau fizic și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate  Kaufland Card. 

- Numele și prenumele înscris în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale.

      - A cumpărat în perioada loteriei publicitare, conform celor descrise anterior cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat conform punctului 5.1.d.

5.3. Extragerea câștigătorilor

Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza numărului de card Kaufland Card, înscris pe cardul digital sau fizic.

Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate, respectiv 51 de premii, nefiind nevoie de rezerve. 

Va avea loc o singură extragere în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la încheierea prezentei loterii.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

Fiecare client care deține un cont digital sau fizic Kaufland Card poate câștiga un singur premiu în cadrul loteriei publicitare.

   6.  Premiile loteriei

6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform listei de mai jos:

Săptămâna Iberică /Spaniolă

Premiul 1- Jambon Serrano Camporfio; 7kg; valoare aproximativa= 1.092 lei 

Premiul 2- 50 x cupoane de reducere 100 lei la un singur coș de cumpărături cu Kaufland Card, valabil 2 saptamâni, în Kaufland Card ; valoare totală 5.000 lei.

Condiții de utilizare a cupoanelor de reducere:

Cuponul se activează în aplicație sau pe pentrumine.kaufland.ro cu cel puțin 5 minute înainte de a ajunge la casa de marcat. Reducerea se va aplica automat când se scaneză Kaufland Card la casa de marcat, în orice magazin Kaufland România cu excepția buticurilor cu oferte.

Reducerea este valabilă o singură dată în perioada ei de valabilitate.

La valoarea totală a coșului de cumpărături pentru aplicarea promoției nu vor fi incluse garanțiile ambalajelor SGR, produsele din tutun, băuturile spirtoase, produsele conexe, dispozitivele și accesorii de utilizare, reîncărcare sau încălzire a acestora, formule de lapte <1 an și hrană pentru bebeluși până la 6 luni.

Valoarea totala a premiilor: 6.092 lei

          7.  Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorilor. Acordarea premiilor

7.1. Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor și validarea câștigătorilor

Numerele de card Kaufland Card digital sau fizic ale câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate primele 14 cifre ale acestora pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro/saptamanitematice), împreună cu numele reale ale câștigătorilor, înscrise în contul Kaufland Card la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Kaufland Card din aplicația mobilă.

Lista numelor și a primelor 14 cifre aferente numerelor de card Kaufland Card ale câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, după fiecare extragere pe www.kaufland.ro/ saptamanitematice, în termen de maximum 5 zile lucrătoare. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei.

Câștigătorul premiului I va fi contactați prin e-mail/SMS pentru a fi informat cu privire la statutul de câștigător și la pașii de urmat pentru a intra în posesia premiului.

Câștigătorii voucherelor vor fi informați prin alocarea premiilor în secțiunea ”Cupoane pentru mine – vouchere de reducere și promo personalizate” din Kaufland Card până cel târziu la data de 30.09.2024 și:

- printr-o notificare de tip push în aplicația Kaufland în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card digital, dacă aceștia au opțiunea de a primi astfel de notificări activă.

- printr-un SMS în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card fizic, dacă aceștia au numărul de telefon mobil înscris în Kaufland Card.

- prin e-mail în cazul câștigătorilor utilizatori de Kaufland Card digital sau fizic, dacă aceștia au e-mail-ul înscris în Kaufland card.

7.2.Acordarea premiilor

Premiile constând în cupoane de reducere Kaufland Card se alocă până cel târziu la data de 30.09.2024. Valoarea și valabilitatea cupoanelor și mecanismul detaliat al reducerilor vor fi înscrise pe acestea, în cadrul descrierii.

Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei campanii) Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula. 

Câștigătorii premiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane.

Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul în care premiile nu au fost utilizate de câștigători în perioada de valabilitate a lor, orice solicitare de retransmitere ulterioară a premiilor nefiind luată în considerare.

Premiul I se va expedia prin curier, la adresa furnizată de câștigător.

Premiul II se acordă până cel târziu la data de 30.09.2024 si se alocă în contul Kaufland Card aferent numărului de Kaufland Card afișat în lista de câștigători. Dacă un client câștigător deține mai multe conturi Kaufland Card, responsabilitatea de a se conecta în cel corect pentru a revendica premiul îi revine acestuia în totalitate, de asemenea și cea de a scana codul QR aferent codului corect la casa de marcat pentru a revendica premiul.

Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.

8. Taxe și impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Oganizator.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

10.  Participarea la loterie

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numele și prenumele participantului , existența unei tranzacții cu produsele participante în perioada campaniei.

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea și afișarea câștigătorilor. 

Prin folosirea Kaufland Card la fiecare achiziție și îndeplinirea condițiilor de participare în loteria publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși automat în aceasta, datele acestora fiind folosite in scopul gestionării acestei campanii, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6, alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin aderarea la Termenii și condițiile Kaufland Card. Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la loterie se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei.

În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse numerele Kaufland Card aferente fiecărui participant, fără alte date cu caracter personal.

11.1 Intrarea în posesia premiilor 

a) sub formă de cupoane de reducere

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numărul de telefon, adresa de e-mail,în funcție de informațiile introduse în contul Kaufland card.

Scopurile colectării: acordarea voucherelor.

Pentru a putea intra în posesia voucherelor, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii voucherelor câștigate.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate pentru o perioadă de 13 luni în cadrul loteriei publicitare. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

b) sub formă de produs – premiul I constând într-un Jambon Serrano Campofio.

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numărul de telefon, adresa de e-mail, în funcție de informațiile introduse în contul Kaufland card, adresa de livrare.

Scopurile colectării: acordarea premiului.

Pentru a putea intra în posesia premiului 1, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii premiilor câștigate. În cazul premiului I Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală. . În acest sens, câștigătorul semnează un proces-verbal de predare-primire a premiului, conținând nume, prenume, număr de telefon, CNP și semnătură. Câștigătorul premiului I va fi informat separat la momentul semnării procesului-verbal cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

 

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

11.2. Publicarea listei câștigătorilor

Datele prelucrate: nume, prenume, premiul câștigat în cadrul loteriei publicitare, etapa în care s-au câștigat premiile și număr Kaufland Card - primele 14 cifre din numărul Kaufland Card.

Scop: îndeplinirea obligațiilor legale stabilite în sarcina Kaufland de dispozițiile OG nr.99/2000 și asigurarea unei modalități de diferențiere între câștigătorii cu același nume.

Temeiul legal al prelucrării îl constituie art. 6 alin 1 lit. c) din Regulamentul General privind Protecția  Datelor (RGPD), respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000, precum și interesul legitim al operatorului – art. 6 alin. (1) lit. f din RGPD -  interesul legitim este acela de a asigura transparența în rândul participanților cu privire la procesul de extragere și o modalitate de diferențiere între persoanele cu același nume precum și pentru a face dovada respectării condiției din prezentul Regulament cu privire la posibilitatea de a câștiga un singur premiu/etapă.

Datele vor rămâne publice pe website-ul www.kaufland.ro pentru o durată de maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.

11.3. Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

 11.4. Drepturile participanților

În temeiul dispozițiilor GDPR (art. 15) aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește. Termenul de răspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile.

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate. 

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare. 

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor. 

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

11.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 11.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html. 

     12. Reclamații și litigii

12.1. Orice reclamație legată de desfășurarea loteriei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

12.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta loterie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

13. Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite. 

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea voucherelor stabilite. 

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu voucherul oferit.   

Dreptul de proprietate asupra voucherului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra voucherului acordat. 

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet. 

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre vouchere. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

14. Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul acesteia.

Loteriei publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.

Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea ei inițială. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă. 

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la campania publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;

b. tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră. 

       15. .Regulamentul loteriei publicitare

Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al loteriei publicitare ”Săptămânile tematice-Săptămâna Spaniolă/Iberică”este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/saptamanitematice. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei.  

           Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.

Kaufland Romania Societate în Comanditǎ