Regulamentul loteriei publicitare Kaufland „Trăiește un Crăciun electric cu Kaufland Card!”
1. Organizatorul
Organizatorul loteriei publicitare „Trăiește un Crăciun electric cu Kaufland Card” este Kaufland Romania Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).
Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/craciun.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/craciun. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/craciun. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.
- Temeiul legal
Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare
Loteria publicitară se desfășoară în perioada 6 noiembrie 2024, ora 07:00:00 – 18 decembrie 2024, ora 23:59:59 inclusiv, în aplicația mobilă Kaufland.
4. Dreptul de participare
La această loterie publicitară pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii loteriei publicitare, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.
La această loterie publicitară pot participa inclusiv angajații Kaufland, rudele de gradul I ale acestora și soții/soțiile acestora.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții trebuie să se înscrie în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
5. Mecanismul loteriei publicitare și extragerea
5.1.Înscrierea la loteria publicitară
Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:
a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card digital prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital Kaufland Card.
b. Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, precum și adresa de e-mail și numărul de telefon corecte pentru validarea premiului.
c. Să-și activeze șansa de a participa în prezenta loterie publicitară folosind stelele digitale acumulate, prin click pe butonul ”Activează pentru 50 stele” de pe cuponul dedicat loteriei publicitare pe care-l găsește în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din contul său digital Kaufland Card. Vor fi alocate tuturor clienților cu Kaufland Card digital cupoane de participare, vizibile zilnic în perioada 06.11.2024-18.12.2024. La finalul fiecărei zi din perioada de desfășurare a loteriei menționată la art.3, acestea trebuie să aibă statusul ”activ” pentru a fi luată în considerare participarea clientului. Pentru activare recomandăm o conexiune stabilă la internet. Fiecare cupon activat cu stele digitale reprezintă o șansă de câștig. Se acordă în fiecare zi o nouă șansă de participare, fiecare în schimbul a 50 de stele digitale.
d. Să ia la cunoștință prevederile prezentului regulament;
5.2.Validarea înscrierii
Se consideră că participantul este înscris în mod valabil la concurs, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:
- Deține un cont Kaufland Card digital și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate Kaufland Card.
- Numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale. Este necesară atât prezența numărului de telefon, cât și a adresei de e-mail în contul clientului pentru validare.
- Și-a activat participarea folosind stelele digitale acumulate conform alin.5.1.c.
- Are peste 18 ani împliniți
5.3.Extragerea câștigătorilor
Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza ID-urilor de participare care au activat cupoanele de participare cu stele digitale în perioada lor de valabilitate, îndeplinind condițiile de participare
Extragerea va avea loc în maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii loteriei publicitare.
Va fi extras un câștigător și 10 rezerve în cazul în care acesta nu îndeplinește condițiile necesare validării.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.
6. Premiile loteriei publicitare
6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:
|
Premiul acordat și descrierea acestuia | Număr premii | Valoare unitară premiu (în lei TVA inclus) |
1 | Autoturism BMW i4 E-drive. | 1 | 397.507,95 lei |
Valoarea totală a premiilor este de 397.507,95 lei, TVA inclus. |
6.2 Descrierea premiului
Autoturism BMW i4 E-drive, cu caracteristicile următoare: Culoare exterioară: albastru Portimao metalizat, volan încălzit, frâne M Sport albastre, prezoane antifurt pentru roți, indicator bord de presiune roți, kit de reparație pană, suspensie adaptivă, direcție Sport variabilă, alarmă, fără inscripționare model auto, pachet M Sport, fără design exterior specificat, jante roți vară de 19 inches M bicolore Midnight Grey Aero, geamuri spate cu protecție solară, pachet legislative cu trusă medicală și triunghi reflectorizant, pachet oglinzi interioara si exterioare, scaune față cu reglaj electric și memorie, suporți lombari pentru scaunele față reglabili electric, compartimente de depozitare în interior, scaune față încălzite, instrumente de bord îmbrăcate în piele Sensatec, ornamente interioare în Piano Black, Cablu de încărcare rapidă profesional (mod 3) pentru încărcare publică, încărcător flexibil (mod 2), elemente de control galvanizate, protecție acustică pentru pietoni, lumini ambientale, sunet BMW iconic electric, climă automată, asistent lumini, Active Guard Plus, asistent conducere professional, funcție de dezactivare airbag pasager, asistent Plus pentru parcare, radio DAB, system audio surround Harman Kardon, apel de urgență legal, servicii de conectivitate, pachet conectivitate profesional, tăviță încărcare wireless, BMW live cockpit professional, volan M îmbrăcat în piele, pachet M aerodinamic, ornamente exterioare lucioase Shadow Line cu caracteristici extinse, tapițerie interioară Negru antracit, manual de utilizare auto în limba română, protecție activă pentru pietoni, decodificarea funcțiilor suplimentare.
Autoturismul va fi predat câșstigătorului de către Organizator împreună cu toate documentele necesare pentru punerea în circulație a acestuia pe drumurile publice, fără niciun fel de interdicții și/sau restricții de folosire, altele decât cele stabilite expres prin acte normative în vigoare, respectiv autoturismul va fi înmatriculat cu numere provizorii valabile 90 de zile.
Ulterior intrării în posesie a autoturismului, câștigătorului îi revin toate responsabilitățile și obligațiile conform legislației aplicabile în România, cât si responsabilitatea intretinerii premiului la standardale legale, Organizatorul fiind absolvit de orice raspundere ulterior acordarii oficiale a premiului, de exemplu, insa fara a se limita la costuri pentru inmatricularea si inregistrarea autoturismului, pentru asigurarea de raspunde civila auto, pentru inspectia tehnica periodica, pentru modificarea si/sau schimbarea cartii verzi a autoturismului si a certificatului de inmatriculare.
Inmatricularea/transcrierea dreptului de proprietate la autoritatile competente a autovehiculului in termenul legal, precum si plata taxelor legale legate de aceasta, ii revin castigatorului si nu Organizatorului Kaufland.
7. Publicarea și anunțarea câștigătorului
7.1.Publicarea pe site, anunțarea câștigătorului
În scopul anunțării câștigătorului vor fi prelucrate următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, număr Kaufland Card – primele 14 cifre, premiul câștigat.
Datele personale ale câștigătorului (nume, prenume) se vor valida ținând cont de prevederile prezentului regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).
Datelecâștigătorului se vor publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro, în ziua extragerii.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorul în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Datele câștigătorului se vor șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii prezentei loterii publicitare.
Câștigătorul va fi informat cu privire la câștigarea premiului și modalitatea de intrare în posesia acestuia printr-un e-mail de la adresa redactie@kaufland.ro sau card@kcard.kaufland.ro, cât și telefonic, fiind contactați din partea departamentului Relații Clienți.
În lipsa răspunsului la e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare sau câştigătorul nu poate fi contactat la adresa de mail indicată, numarul de telefon sau adresa de e-mail sunt incorecte şi nu se pot afla datele de contact corecte (e-mail, numar de telefon), sau din oricare alt motiv, independent de voinţa Organizatorului, Organizatorul își rezervă dreptul de a contacta rezervele extrase, în ordinea extragerii, iar la în cazul epuizării tuturor rezervelor, își rezervă dreptul de a anula premiul.
7.2.Acordarea premiilor
Câștigătorul va intra în posesia premiului la sediul Organizatorului în termen de maxim 120 zile de la validarea acestuia și furnizarea datelor necesare intrării în posesie a autoturismului, care cuprinde : CNP, nume și prenume. . În momentul primirii premiului, câștigătorul va semna un proces verbal de predare – primire a premiului.
.
Câştigătorul premiului oferit în cadrul acestei loterii publicitare nu are posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiiului. Premiul nu este transmisibil altei persoane. Imaginile cu premiul folosite pe materialele de promovare a loteriei publicitare sunt doar cu titlu de prezentare.
8. Taxe şi impozite
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Oganizator.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.
9.1. Participarea la concurs
a. Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital, numele și prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon mobil al participantului, așa cum sunt ele înscrise în contul Kaufland Card digital al acestuia.
b. Scopurile procesării: participarea la campania publicitară, validarea, contactarea și afișarea câștigătorilor.
Prin folosirea Kaufland Card la fiecare achiziție și îndeplinirea condițiilor de participare la campania publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși la campanie doar prin activarea participării acestora în aplicație, prin click pe butonul ”Activează pentru 50 stele” aferent cuponului găsit în aplicație, în secțiunea ”Cupoane pentru mine”, datele acestora fiind folosite in scopul gestionării acestei campanii, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.b) RGPD, reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin aderarea la Termenii și condițiile Kaufland Card. Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la publicarea listei câștigătorilor.
Pentru a asigura exactitatea datelor furnizate și pentru a putea valida un câștigător este necesar ca datele furnizate în contul Kaufland Card să fie cele reale, nume, prenume, data nașterii, fiind verificate la momentul înmânării premiilor.
9.2. Intrarea în posesia premiilor
a. Datele utilizate: nume, prenume numărul de card Kaufland Card digital, numărul de telefon, adresa de e-mail și CNP (deoarece valoarea premiilor depășește suma de 600 de lei)
Scopurile prelucrării : acordarea premiilor.
Pentru a putea intra în posesia premiilor acestui concurs, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.b) RGPD în vederea transmiterii premiilor câștigate. În cazul premiilor a căror valoare depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.
9.3. Publicarea datelor câștigătorilor
a. Datele prelucrate: nume, prenume, număr Kaufland Card – primele 14 cifre, premiul câștigat.
Scop: asigurarea transparenței mecanismului concursului
Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din RGPD, respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.
9.5. Contestații și reclamații
Datele colectate: nume și prenume complet, adresa de e-mail, număr de telefon și alte date ce pot apărea în mesajul transmis pe canalele de comunicare menționate la art. 10.1, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) RGPD. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
9.7. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.8. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.7 prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro.
10. Reclamații și litigii
10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termenul legal de maxim 30 de zile calendaristice.
10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11. Răspunderea Organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la concurs sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.
Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.
Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.
Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.
12. Întreruperea sau încetarea concursului
Organizatorul poate întrerupe desfășurarea concursului, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:
- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea concursului, nu s-a putut realiza o zi din cadrul concursului sau site-ul societății Kaufland Romania nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voinţa Organizatorului.
- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a concursului, a unei legi care interzice desfăşurarea concursului de genul celui desfășurat de către Organizator sau care stabileşte sancţiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul concursului.
Întreruperea derulării concursului poate fi temporară sau definitivă, în funcţie de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a concursului va fi anunţată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleaşi mijloace de publicitate utilizate ca şi pentru concurs. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.
Prezentul concurs poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea concursului să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament şi care împiedică părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.
În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forţă Majoră și următoarele evenimente:
a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanţilor la concurs, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câştigătoare;
b. tentative de fraudă ale mecanismului concursului prin mijloace electronice sau alte mijloace.
Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului și continuarea concursului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor concursului, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
Loteria publicitara mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
13. Regulamentul concursului
Prin participarea la acest concurs, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condiţiilor prezentului Regulament.
Regulamentul oficial al concursului „Trăiește un Crăciun electric cu Kaufland Card” este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/craciun. Orice modificare a regulilor de participare la concurs, a modului de desfăşurare a acestuia, a perioadei valabilităţii acestuia, va fi anunţată public de Organizator pe website-ul companiei.
Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 (trei) duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.