Contractul este reprezentat de Termenii și condițiile Kaufland Card, coroborate cu regulile stabilite pentru desfășurarea acestei campanii. Datele furnizate prin intermediul acestui chestionar vor fi șterse la finalul campaniei.
Am citit condițiile de participare și am înțeles că prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru includerea mea în campanie.
Opoziția la colectarea și procesarea datelor va face imposibilă includerea ta în campanie. Toate datele personale incluse pe acest site vor fi prelucrate în deplină conformitate cu normele stabilite de legile relevante privind protecția datelor cu caracter personal. Aici poți vedea Politica noastră privind Protecția datelor cu caracter personal.
Contractul este reprezentat de Termenii și condițiile Kaufland Card, coroborate cu regulile stabilite pentru desfășurarea acestei campanii. Datele furnizate prin intermediul acestui chestionar vor fi șterse la finalul campaniei.
Am citit condițiile de participare și am înțeles că prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru includerea mea în campanie.
Opoziția la colectarea și procesarea datelor va face imposibilă includerea ta în campanie. Toate datele personale incluse pe acest site vor fi prelucrate în deplină conformitate cu normele stabilite de legile relevante privind protecția datelor cu caracter personal. Aici poți vedea Politica noastră privind Protecția datelor cu caracter personal.
Contractul este reprezentat de Termenii și condițiile Kaufland Card, coroborate cu regulile stabilite pentru desfășurarea acestei campanii. Datele furnizate prin intermediul acestui chestionar vor fi șterse la finalul campaniei.
Am citit condițiile de participare și am înțeles că prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru includerea mea în campanie.
Opoziția la colectarea și procesarea datelor va face imposibilă includerea ta în campanie. Toate datele personale incluse pe acest site vor fi prelucrate în deplină conformitate cu normele stabilite de legile relevante privind protecția datelor cu caracter personal. Aici poți vedea Politica noastră privind Protecția datelor cu caracter personal.
REGULAMENT CONCURS
1. Organizatorul
Organizatorul loteriei publicitare „Kaufland – Newsletter” este Kaufland Romania Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).
Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.
2. Temeiul legal
Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare
Loteria publicitară se desfășoară în perioada 30 iulie 2024, ora 12:00:00 – 15 august 2024, ora 23:59:59 inclusiv, pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).
4. Dreptul de participare
La această loterie publicitară pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii loteriei publicitare, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții trebuie să se înscrie în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament și reprezintă acordul expres de colectare și prelucrare a datelor cu caracter personal.
5. Mecanismul loteriei publicitare și extragerea
5.1.Înscrierea la loteria publicitară
Pentru a se înscrie în această loterie publicitară, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:
a. Să fie abonat la Newsletter-ul Kaufland;[MA1]
b. Să acceseze site-ul secţiunea loteriei publicitare, special creată pe site-ul www.kaufland.ro;
c. Să completeze câmpurile obligatorii ale formularului de înscriere (câmpurile marcate cu steluță(*), respectiv nume, prenume, adresă de mail.
d. Să ia la cunoștință prevederile prezentului regulament;
e. După finalizarea înscrierii, să îi apară pe ecran un mesaj de confirmare a înscrierii la loteria publicitară.
5.2.Validarea înscrierii
Se consideră că participantul este înscris în mod valabil la această loterie publicitară , dacă întrunește concomitent următoarele condiții:
- A completat câmpurile obligatorii ale formularului de participare;
- A bifat căsuța corespunzătoare din formularul de înscriere cu privire la luarea la cunoștință a termenilor și condițiilor acestui Regulament);[MC2]
- După finalizarea înscrierii, pe ecran i-a apărut un mesaj de confirmare a înscrierii la loteria publicitară.
5.3.Extragerea câștigătorilor
Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza ID-urilor de participare.
Extragerea va avea loc până pe data de 20 august 2024.
Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate pentru fiecare categorie de premii.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.
Înscrierile multiple ale aceleiași persoane vor fi eliminate automat din baza de date de către aplicația de tragere la sorți, filtrarea fiind operată în baza adresei de e-mail completată în formularul de înscriere.
6. Premiile loteriei publicitare
6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:
Nr
|
Premiul acordat și descrierea acestuia
| Număr premii
| Valoare unitară premiu
(în lei, TVA inclus)
|
1
| Voucher de cumpărături Kaufland
| 5
| 100
|
2
| Voucher de cumpărături Kaufland
| 5
| 200
|
3
| Voucher de cumpărături Kaufland
| 5
| 300
|
Valoarea totală a premiilor este de 3000 lei, TVA inclus.
|
Valoarea totală a premiilor este de 3000 lei, TVA inclus.
7. Publicarea și anunțarea câștigătorilor
7.1.Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor
În scopul anunțării câștigătorilor vor fi prelucrate următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, premiul câștigat.
Datele personale ale câștigătorilor (nume, prenume) se vor valida ținând cont de prevederile prezentului regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).
Lista câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro, în ziua extragerii.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare.
Câștigătorii vor fi informați cu privire la câștigarea premiului și modalitatea de intrare în posesia acestuia printr-un e-mail de la adresa redactie@kaufland.ro.
În situația în care premiul nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, premiul va fi anulat.
7.2.Acordarea premiilor
Câștigătorii vor intra în posesia premiului pe adresa de e-mail furnizată în formularul de înscriere în maximum 2 zile de la extragere.
Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condiţiile menţionate în prezentul Regulament, câştigătorul nu poate fi contactat la adresa de mail indicată, adresa este incorectă şi nu se poate afla adresa corectă, sau din oricare alt motiv, independent de voinţa Organizatorului, acesta îşi rezervă dreptul de a-l anula.
Câştigătorii premiilor oferite în cadrul acestei loterii publicitare nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane. Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare a loteriei publicitare sunt doar cu titlu de prezentare.
8. Taxe şi impozite
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.
9.1. Participarea la loteria publicitară
a. Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail.
Scopurile prelucrării: participarea la loteria publicitară și validarea câștigătorilor.
Prin înscrierea la loteria publicitară, participanții acceptă modalitatea de înscriere și desfășurare a acesteia, în conformitate cu Regulamentul loteriei publicitare, în temeiul art. 6 alin. 1 lit.b) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD). Din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal, temeiul prelucrării datelor necesare pentru participarea la loteria publicitară este reprezentat de contractul încheiat de participanți prin acceptarea prevederilor prezentului Regulament.
9.2. Intrarea în posesia premiilor
a. Datele colectate: nume, prenume, adresa de e-mail.
Scopurile prelucrării : acordarea premiilor.
Pentru a putea intra în posesia premiilor acestei loterii publicitare, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.b) RGPD în vederea transmiterii premiilor câștigate.
9.3. Publicarea datelor câștigătorilor
a. Datele prelucrate: nume, prenume, premiul câștigat.
Scop: asigurarea transparenței mecanismului loteriei publicitare
Temeiul legal al acestei prelucrări este reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. f din RGPD – interesul legitim. Interesul legitim al Kaufland este reprezentat de asigurarea unor condiții de transparență față de ceilalți participanți la această loterie publicitară , cu privire la acordarea efectivă a premiilor. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare.
9.4. Contestații și reclamații
Datele colectate: nume și prenume complet, adresa de e-mail , număr de telefon și alte date ce pot apărea în mesajul transmis pe canalele de comunicare menționate la art. 10.1, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) RGPD. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
9.5. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.7. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro.
10. Reclamații și litigii
10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termenul legal de maxim 30 de zile calendaristice.
10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11. Răspunderea Organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.
Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.
Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.
Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.
12. Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare
Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare , înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:
- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voinţa Organizatorului.
- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfăşurarea loteriei publicitare de genul celui desfășurat de către Organizator sau care stabileşte sancţiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul loteriei publicitare.
Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcţie de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunţată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleaşi mijloace de publicitate utilizate ca şi pentru loteria publicitară. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.
Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament şi care împiedică părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.
În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forţă Majoră și următoarele evenimente:
a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanţilor la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câştigătoare;
b. tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.
Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
Loteria publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
13. Regulamentul loteriei publicitare
Prin participarea la acest concurs, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condiţiilor prezentului Regulament.
Citește mai mult
Închide