Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul loteriei publicitare Kaufland „Kaufland - Newsletter”

1.      Organizatorul

                Organizatorul loteriei publicitare „Kaufland – Newsletter” este Kaufland Romania Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

  1. Temeiul legal

Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3.      Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare

Loteria publicitară se desfășoară în perioada 25 martie 2025, ora 00:00:00 – 20 aprilie  2025, ora 23:59:59 inclusiv, pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).

4.      Dreptul de participare

La această loterie publicitară pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii loteriei publicitare, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.

5.      Mecanismul loteriei publicitare și extragerea

5.1.           Înscrierea la loteria publicitară

Pentru a se înscrie în prezenta loterie, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:

a.      Să fie abonat la Newsletter-ul Kaufland;

b.     Să acceseze site-ul secţiunea prezentei loterii publicitare, special creată pe site-ul www.kaufland.ro;

c.      Să completeze câmpurile obligatorii ale formularului de înscriere (câmpurile marcate cu steluță(*), respectiv nume, prenume, adresă de email. Adresa de email cu care se inscriu in prezenta loterie publicitara trebuie sa fie identica cu cea la care sunt abonati la Newsletter-ul Kaufland;

d.     Să ia la cunoștință prevederile prezentului regulament;

e.      După finalizarea înscrierii, să îi apară pe ecran un mesaj de confirmare a înscrierii la loteria publicitară.

5.2.           Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil  in prezenta loterie publicitara, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

-          Să fie abonat la Newsletter-ul Kaufland;

-          A completat câmpurile obligatorii ale formularului de participare; Adresa de email cu care se inscriu in prezenta loterie publicitara este identica cu cea la care sunt abonati la Newsletter-ul Kaufland;

-          După finalizarea înscrierii, pe ecran i-a apărut un mesaj de confirmare a înscrierii la loteria publicitară.

5.3.           Extragerea câștigătorilor

                      Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza ID-urilor de participare.

                      Extragerea va avea loc până pe data de 25 aprilie 2025.

                      Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate pentru fiecare categorie de premii si 2 rezerve pentru fiecare categorie de premii.

                      Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

                      Înscrierile multiple ale aceleiași persoane vor fi eliminate automat din baza de date de către aplicația de tragere la sorți, filtrarea fiind operată în baza adresei de e-mail completată în formularul de înscriere.

6.      Premiile loteriei publicitare

6.1.            În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:


Categorie premiu

 

Premiul acordat și descrierea acestuia

Număr premii

Valoare unitară premiu

(în lei, TVA inclus)

1

Voucher de cumpărături Kaufland

5

500

2

Voucher de cumpărături Kaufland

15

100

Valoarea totală a premiilor este de 4.000 lei, TVA inclus.

 

7.      Publicarea și anunțarea câștigătorilor 

7.1.           Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor 

             Datele personale ale câștigătorilor (nume, prenume) se vor valida ținând cont de prevederile prezentului regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).  

Lista câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro, în ziua extragerii.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii prezentei loterii publicitare. 

Câștigătorii premiilor  vor fi informați printr-un e-mail că au fost desemnați câștigători. Emailul de informare va fi trimis de pe adresa redactia@kaufland.ro la adresa de email cu care s-au înscris în cadrul loteriei publicitare.  Prin intermediul acestui email transmis se doreste validarea adresei de e-mail, prin urmare participantului castigator i se va solicita să confirme corectitudinea adresei de email,  in termen de 3 zile de la primirea emailului.

În cazul în care în termen de 3 zile nu se primește un răspuns la e-mailul transmis, se consideră că participantul nu este interesat de validarea sa drept câștigător și, ca atare, nu i se va mai acorda premiul. În această situație, se va apela la rezerva extrasa pentru acest premiu.

În situația în care oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament,  câştigătorul nu a raspuns la e-mail in termenul mentionat sau adresa de email este incorectă şi nu se pot afla datele de contact corecte, sau din oricare alt motiv, independent de voinţa Organizatorului, se va apela la una dintre rezervele extrase pentru această categorie de premii.

 

7.2.           Acordarea premiilor 

 

 Câștigătorii vor intra în posesia premiului pe adresa de e-mail furnizată în formularul de inscriere în maximum 10 zile de la data extragerii.

Câştigătorii premiilor oferite în cadrul acestei loterii publicitare  nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane. Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare a  loteriei publicitare  sunt doar cu titlu de prezentare. 

8.      Taxe şi impozite 

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului. 

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.  

     9. Prelucrarea datelor cu caracter personal 

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal 

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.  

9.1. Participarea la loteria publicitară

a.     Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail, opțiunea de abonare la newsletter.

Scopurile prelucrării: participarea la loteria publicitară și validarea câștigătorilor.  

Prin înscrierea la loteria publicitară, participanții acceptă modalitatea de înscriere și desfășurare a acesteia, în conformitate cu prezentul Regulament, în temeiul art. 6 alin. 1 lit.b) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD). Din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal, temeiul prelucrării datelor necesare pentru participarea la loteria publicitară este reprezentat de contractul încheiat de participanți prin acceptarea prevederilor prezentului Regulament.

 

9.2. Intrarea în posesia premiilor  

a. Datele colectate: nume, prenume, adresa de e-mail.

Scopurile prelucrării : acordarea premiilor. 

Pentru a putea intra în posesia premiilor acestei loterii publicitare, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.b) RGPD în vederea transmiterii premiilor câștigate. 

 

9.3. Publicarea datelor câștigătorilor 

a. Datele prelucrate: nume, prenume, premiul câștigat.

Scop: asigurarea transparenței mecanismului loteriei publicitare. 

Temeiul legal al acestei prelucrări este reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. f din RGPD – interesul legitim. Interesul legitim al Kaufland este reprezentat de asigurarea unor condiții de transparență față de ceilalți participanți la această loterie publicitară, cu privire la acordarea efectivă a premiilor. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare. 

 

 

9.4. Contestații și reclamații 

Datele colectate: nume și prenume complet, adresa de e-mail , număr de telefon și alte date ce pot apărea în mesajul transmis pe canalele de comunicare menționate la art. 10.1, pe care Kaufland nu le cere în mod expres. 

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) RGPD. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților. 

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland. 

9.5. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate 

Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland. 

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate. 

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare. 

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor. 

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. 

9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.7. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro  sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor. 

De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro

10.Reclamații și litigii 

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termenul legal de maxim 30 de zile calendaristice. 

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului. 

11.Răspunderea Organizatorului 

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la  loteria publicitara  sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.  

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.  

           Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.    

Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.  

            Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.  

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament. 

12.Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea   loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații: 

 

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea  loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul   loteriei publicitare sau site-ul  Kaufland Romania nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voinţa Organizatorului. 

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a  loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfăşurarea  loteriei publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabileşte sancţiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul  loteriei publicitare. 

Întreruperea derulării loteriei publicitare  poate fi temporară sau definitivă, în funcţie de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a  loteriei publicitare va fi anunţată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleaşi mijloace de publicitate utilizate ca şi pentru  loteria publicitara. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland. 

Prezenta loterie publicitara  poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare  să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect. 

*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament şi care împiedică părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.  

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forţă Majoră și următoarele evenimente: 

a.                 avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanţilor la loteria publicitara, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câştigătoare; 

b.                 tentative de fraudă ale mecanismului  loteriei publicitare  prin mijloace electronice sau alte mijloace. 

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului și continuarea  loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor loteriei publicitare , în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.  

Loteria publicitara mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus. 

13.   Regulamentul  loteriei publicitare

Prin participarea la aceasta loterie publicitara , participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condiţiilor prezentului Regulament. 

Regulamentul oficial al loteriei publicitare  „Kaufland – Newsletter” este disponibil în mod gratuit  pe www.kaufland.ro. Orice modificare a regulilor de participare la  loteria publicitara, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, va fi anunţată public de Organizator pe website-ul companiei.   

 Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.

Valoarea totală maximă a premiilor este de 7000 lei cu TVA inclus.
 

6. Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorilor. Acordarea premiilor

6.1. Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor și validarea câștigătorilor

După extragerea câştigătorilor conform prezentului regulament, Kaufland Moldova va face public numele acestora în data de 20.01.2025. Publicarea câștigătorului va avea loc pe site-ul www.kaufland.md/castigatori. 

După publicarea numelui acestuia, Kaufland va trimite câștigătorului un mesaj pe mail. Câștigătorul are obligația de a ne transmite prin mesaj privat datele personale (nume, prenume, număr de telefon, adresa) pentru validarea acestora.

Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul nu mai e abonat la News Letter), Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula. 

7. Acordarea premiilor

Premiile se alocă în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la încheierea loteriei. Valoarea și valabilitatea voucherelor și mecanismul detaliat al reducerilor vor fi înscrise pe acestea, în cadrul descrierii.

Câştigătorul premiului oferit în cadrul acestui concurs nu are posibilitatea de a primi contravaloarea în bani, în bunuri si nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiului. Premiul nu este transmisibil.  

8. Taxe și impozite

Organizatorul se obligă să calculeze și să vireze eventualele taxe și impozite datorate în calitatea sa de Organizator/plătitor de venituri pentru premiile obținute de către câștigători, în conformitate cu Codul Fiscal și legislația secundară aplicabilă, în vigoare pe durata Campaniei. Orice alte obligații de natură fiscală (declarative sau de plată) sau de orice altă natură, referitoare la premiile câștigate, care sunt în sarcina individuală a câștigătorilor, conform legislației în vigoare, vor fi îndeplinite exclusiv de către aceștia, Organizatorul neavând nicio obligație sau răspundere în acest sens. 

Premiile acordate în valoare individuală de până în 27000 lei sunt neimpozabile. Pentru premiile ce depășesc aceasta valoare, conform prevederilor art. 901  alin 33, organizatorul se obligă să rețină la sursa și să verse la buget un impozit în mărime de 12% din valoarea premiului ce depășește valoarea de 27000 lei.  

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi transmise și stocate și în Germania, prin prisma principiului liberei circulații a datelor, în conformitate cu prevederile art. 32 din Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

9.1 Participarea la loterie

Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail.

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea, contactarea și afișarea câștigătorilor. 

Prin completarea formularului și îndeplinirea condițiilor de participare la loteria publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși la loterie doar prin îndeplinirea tuturor cerințelor, datele acestora fiind folosite în scopul gestionării acestei loterii, în conformitate cu art. 5 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal (în continuare – ,,Legea 133”). Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la publicarea listei câștigătorilor.

9.3 Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 5 alin. (5) lit. e) din Legea 133 Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.4 Drepturile participanților

Participanții au dreptul de a solicita și de a primi o confirmare a faptului că societatea Kaufland prelucrează datele lor cu caracter personal.  

De asemenea, participanții au următoarele drepturi: 

- dreptul la informare (conform art. 12 din Legea 133), dreptul de acces la datele sale cu caracter personal (conform art. 13 din Legea 133), dreptul de intervenție asupra datelor sale cu caracter personal (conform art. 14 din Legea 133), dreptul de opoziție (conform art. 16 din Legea 133), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (conform art. 17 din Legea 133), dreptul de acces la justiție (conform art. 18 din Legea 133). În cazul în care prelucrarea de către Kaufland a datelor cu caracter personal se bazează pe consimțământ, participantul are dreptul de a revoca acest consimțământ în orice moment, cu efect pentru viitor. Kaufland precizează că:

- în cazul exercitării dreptului de a se opune prelucrării datelor personale, Organizatorul va fi pus în imposibilitatea de a valida câștigătorii, de a înmâna premiile în cazul unui câștig sau de a rezolva contestația sau reclamația făcută; iar

- în cazul exercitării dreptului de a-și retrage consimțământul, participanții respectivi nu vor putea participa la campania publicitară. 

Participanții își pot exercita drepturile sus menționate prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.md sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland SRL, str. Sfatul Țării, nr. 29, MD-2012, mun. Chișinău, în atenția Responsabilului cu protecția datelor. 

Persoana responsabilă cu protecția datelor a Kaufland Moldova poate fi contactată prin e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.md sau în scris, la adresa: Kaufland SRL, str. Sfatul Țării, nr. 29, MD-2012, mun. Chișinău, în atenția Responsabilului cu protecția datelor. 

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova, accesând site-ul: http://www.datepersonale.md/. 

După încheierea campaniei și înmânarea premiilor, datele participanților se șterg din baza de date. 

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt disponibile la adresa web: https://www.kaufland.md/regulament-privind-protectia-datelor.html  

10. Reclamații și litigii

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea campaniei publicitare se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.md secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.1.0800 (apelabil gratuit din orice rețea și program de lucru de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 20:00, și sâmbăta în intervalul 08:00 – 17:00, cu excepția zilelor de sărbătoare nelucrătoare) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta campanie publicitară, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente jurisdicțional conform legii

11. Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite. 

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite. 

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.   

Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului. 

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet. 

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere în cazul în care îi sunt comunicate informații false sau eronate.

12. Întreruperea sau încetarea campaniei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații: 

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea campaniei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul campaniei publicitare sau site-ul/aplicația societății Kaufland Moldova nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului. 

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a campaniei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea campaniilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește interdicții de activitate de orice tip sancțiuni profesionale sau sancțiuni financiare (pecuniare) pentru Organizatorul campaniei publicitare.             

 Campania Publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.

Întreruperea derulării campaniei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a campaniei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea campaniei publicitară. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland. 

Prezenta campanie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui impediment justificator în executarea obligației (în ordinea art. 904 din Codul civil), prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea campaniei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect. 

În interesul prezentului Regulament constituie impedimente justificatoare în executarea obligației și următoarele evenimente: 

a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la campania publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare; 

b. tentative de fraudă ale mecanismului campaniei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace. 

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă un impediment justificator în executarea obligației, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă impedimente justificatoare în executarea obligației, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților campaniei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția impedimentului justificator în executarea obligației. 

13. Regulamentul campaniei publicitare

Prin participarea la aceasta campanie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al loteriei publicitare „„Abonează-te și câștigi”este disponibil în mod gratuit pe kaufland.md/concursnewsletter. Orice modificare a regulilor de participare la campania publicitară, a modului de desfășurare a acestuia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei.