Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul campaniei promoționale „Hai în Kaufland Card digital”

1. Organizatorul

Organizatorul campaniei promoționale „Hai în Kaufland Card digital” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland România”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Campania promoțională se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților la Biroul Informații din magazinele Kaufland, precum si  pe site-ul kaufland.ro/5ani. 

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea campaniei promoționale, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate atât în magazinele participante, cât și pe site-ul kaufland.ro/5ani. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul kaufland.ro/5ani.

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit, cât și în mod gratuit la Biroul Informații din magazinele Kaufland.

 

2. Locul de desfăşurare şi durata campaniei promoționale

Campania promoțională se desfășoară în perioada 04.09.2024, ora 00:00:00 – 30.09.2024, ora 23:59:59, în toate magazinele Kaufland din România. 

3. Dreptul de participare

La această campanie promoțională pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card fizic, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos. 

La această campanie promoțională pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum și soții/soțiile acestora.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa în cadrul campaniei promoționale. Participanții pot lua parte la campania promoțională doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această campanie promoțională presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament. 

4. Mecanismul campaniei promoționale

4.1. Participarea la campania promoțională

Pentru a participa la campania promoțională, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:

a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un card fizic Kaufland Card creat înainte de data de 01.03.2024.

b. Să fi scanat Kaufland Card fizic la cumpărături într-unul dintre magazinele Kaufland de pe teritoriul României, cel puțin o dată în perioada 01.03.2024-01.09.2024.

c. Să descarce aplicația ”Kaufland – oferte și cataloage” pe smartphone și să se conecteze cu datele personale folosite la crearea cardului fizic, in perioada campaniei. Ulterior va vedea cardul fizic asociat în aplicația noului card digital creat și se va bucura de aceleași beneficii indiferent ce card scanează la casa de marcat.

 

4.2. Modalitate de acordare a cuponului de reducere 

a. Clienții care întrunesc condițiile de mai sus și se conectează în contul Kaufland Card digital aferent cardului lor fizic în perioada campaniei, vor beneficia de un cupon de 40 lei reducere la un bon fiscal de peste 41 lei, TVA inclusa,  utilizabil o singură dată în perioada lui de valabilitate de 2 săptămâni de la momentul conectării în contul digital.

b. Cuponul de  reducere trebuie activat în aplicația Kaufland-oferte si cataloage  și se va aplica la casa de marcat la un bon fiscal de peste 41 lei, TVA inclusă,  cu condiția scanării Kaufland Card digital înainte de efectuarea plății.     

 

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

 

5.1 Participarea la campania promoțională

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card fizic digitalizat.

Îndeplinirea condițiilor referitoare la data creării cardului fizic și la existența unei tranzacții efectuate în perioada menționată se verifică în mod automat la momentul asocierii cardului digital în aplicația ”Kaufland – oferte și noutăți”.

Scopurile procesării: acordarea cuponului de reducere 

Prin îndeplinirea condițiilor de participare la campanie, participanții înțeleg că datele lor vor fi folosite în scopul acordării reducerii prevăzute de prezentul regulament, în condițiile de prelucrare prevăzute de Politica de confidențialitate a Kaufland Card. Temeiul prelucrării de date este reprezentat de termenii și condițiile Kaufland Card – respectiv art. 6 alin. (1) lit. b din RGPD. 

Datele cu caracter personal ale participanților utilizate în scopul acordării reducerii corespunzătoare sunt stocate în sistemul aferent programului de fidelitate Kaufland Card pentru o durată de 37 de luni, astfel cum rezultă din Politica de confidențialitate Kaufland Card - https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor/protectia-datelor-kaufland-card.html. După împlinirea termenului de 37 de luni datele privind tranzacțiile, deci inclusiv tranzacțiile cu privire la care utilizatorul a beneficiar de reducerea acordată potrivit acestui regulament, informațiile privind acordarea acestei reduceri vor fi anonimizate.

5.2 Contestații și reclamații 

Datele colectate: nume și prenume complet, adresa de e-mail , număr de telefon și alte date ce pot apărea în mesajul transmis pe canalele de comunicare menționate la art. 10.1, pe care Kaufland nu le cere în mod expres. 

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) RGPD. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților. 

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland. 

 

5.3 Drepturile participanților

Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland. 

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate. 

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD. 

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare. 

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor. 

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. 

5.4. Participanții își pot exercita drepturile menționate la art. 5.3. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, str. Barbu Văcărescu nr. 120-144, sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html. 

 

6. Reclamații și litigii

6.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

6.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

7. Întreruperea sau încetarea campaniei promoționale

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea campaniei promoționale, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea campaniei promoționale, nu s-a putut realiza o zi din cadrul campaniei promoționale sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

Campania promoțională mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor art. 1 de mai sus.

Prezenta campanie promoțională poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea campaniei promoționale să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă. 

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la campania promoțională, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante

b. tentative de fraudă ale mecanismului campaniei promoționale prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei promoționale, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților campaniei promoționale, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră. 

8. Regulamentul campaniei promoționale

Prin participarea la aceasta campanie promoțională, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul campaniei promoționale „Hai în Kaufland Card digital”  este disponibil în mod gratuit la Biroul Informatii din fiecare magazin Kaufland din Romania, cat si pe kaufland.ro/5ani. Orice modificare a regulilor de participare la campania promoțională, a modului de desfășurare a acestuia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de organizator pe website-ul campaniei kaufland.ro/5ani și în magazinele Kaufland.

 

Kaufland Romania Societate în Comanditǎ

prin mandatari